מה צריך לקחת לטיול מחנאות בשטח?

תוכן עניינים

טיולי קמפינג היא חוויה ייחודית ומלאת הרפתקאות, לחוויה אינטימית או משפחתית. זוהי דרך מצוינת להתנתק מהעולם, לספוג את הטבע, לעשות פאוזה מהשיגרה ומהמולת העיר, לטובת טיול מחנאות. אחת מהטעויות הנפוצות שאנשים עושים היא לנסות לקחת איתם יותר מדי לטיול קמפינג, ומה שהם שוכחים זה שהטעם ביציאה לקמפינג הוא מלכתחילה להתנתק מחיי היום ולהתרכז בטבע. אז בכדי להפיק את המרב מהטיול שלכם, עליכם להתכונן אליו בהתאם. ריכזנו עבורכם מספר טיפים חשובים לציוד שכדאי לקחת איתך לטיול הקמפינג שלך:

אוכל

אחד הדברים הכי חשובים שיש כשיוצאים לקמפינג הוא אוכל! אם אתם בקמפינג עם ילדים, אז כנראה שיהיו עוד כמה דברים לקחת, כמו חטיפים ונשנושים אקסטקה. עם זאת עדיין צריך לשמור על מקום אחסון מזון קל, כדי שתוכלו לטייל איתו בלי יותר מדי מאמץ. כמו כן, מומלץ לתכנן ארוחות! זהו אחד ההיבטים החשובים ביותר של אריזה לטיול מחנאות, כיוון שצריך לוודא שיש מספיק אוכל זמין במהלך היום והלילה – ארוחת בוקר, צהריים, ערב וחטיפים.

דוגמאות למאכלי קמפינג שקל ארוז:

– חטיפי אנרגיה, שהם מקור מצוין לחלבון ועשיר בפחמימות לטיולים ארוכים.

– פירות יבשים, שבדרך כלל יש בהם הרבה סוכרים ושומנים, אבל פירות מסוג זה הם ניידים וטעימים לנשנוש בדרכים.

– אגוזים, המלאים בשומנים בריאים אך עשירים מאוד בקלוריות ולכן יש לצרוך אותם רק במידה.

בנוסף, חשוב שיהיו איתכם את כלי הבישול הנכונים. מה למשל? דברים כמו צידנית, סכו”ם, סיר או מחבת יעזרו מאוד. כדאי גם להביא פריטים שיאפשרו בישול קל ופשוט של הארוחות. ניתן למשל לכלול דברים כמו נייר כסף לאריזת האוכל ודייסת שיבולת שועל להכנה מיידית.

אוהל

ישנם שני סוגים עיקריים של אוהליםל לטיול קמפינג. אלו בעלי סגנון כיפתי וסגנון בקתה. לשניהם יש את היתרונות והחסרונות שלהם, אבל בסופו של דבר האוהל שלך יהיה תלוי בכמה אנשים יוצאים איתך לטיול. לאוהלים בסגנון כיפה אין קירות ולכן הם יכולים להכיל יותר אנשים מאשר אוהלים בסגנון בקתה בגלל החלל הפתוח בפנים.

טיפ! כדאי לקחת בחשבון את גודלו של אתר הקמפינג בעת בחירת אוהל. ישנם אוהלים גדולים שניתן להשתמש בהם בחללים גדולים יותר ואוהלים קטנים יותר המיועדים לאזורים קטנים יותר כמו אתרי קמפינג עם פחות מקום כמו חופים. 

האוהלים הטובים ביותר לטיול קמפינג הם אלה שמציעים איזון טוב בין נוחות ובטיחות. באיכות גבוהה יהיה בדרך כלל עיצוב מרווח וחזק כדי לספק הגנה מקסימלית מפני גשם או רוח. רצוי לבחור את האוהלים המודרניים יותר, כי בהם תהיה כמות גדולה של חלונות בשביל לראות את הנוף ולחוש את הטבע בטיול המחנאות המושלם.

שק שינה

שק שינה הוא מרכיב חיוני בכל מסע קמפינג. שקי השינה הטובים ביותר עשויים מחומרים סינתטיים שיכולים לווסת את טמפרטורת הגוף שלך תוך שמירה על יובש (שלא יספגו במים) ונוחות, כמו משי או פוליאסטר. לאילו שרוצים להתפנק אקסטרה, תביאו כרית לחווית שינה נוחה תחת כיפת השמיים.

אש

ואיך אפשר לעשות טיול מחנאות בלי מדורה? בלי פויקה ומרשמלו שרוף? אי אפשר… אז ברור שנדליק מדורה, נרתיח מים ובכלל כנראה שנצית דברים. עם זאת, אתם כמובן מודעים לזה שהאש עלולה במהירות להפוך את טיול המחנאות לטרגיה! אז להלן כמה כללי בטיחות חשובים:

  1. יש לוודא כי המדורה כובתה כהלכה על ידי כיסוייה גם בחול \ אפשר לאחר שכיבתם אותה עם מים
  2. זה לא ברור, אך אנחנו רוצים שתקחו בחשבון שגם הרוח יכולה ממש להסית אש ואף לחזק אותה, כך שאתם צריכים להיות מודעים לכך, ואקסטרה זהירים בימים חמים ויבשים שיש בהם רוח חזקה.
     
  3. לעולם אל תשאיר ילדים ללא השגחה סביב בורות אש או אתרי קמפינג ללא השגחה, תמיד בקש ממבוגר לעזור לילדים לבנות ולתחזק אש.

נעלי טיולים

כאשר מדברים על ציוד לקמפינג יש מעין קונצנזוס בנוגע לאיזה חברות ומאיפה ניתן לרכוש אותו, כאשר אנחנו מדבר על נעלי טיולים יש מגוון רחב של אפשרויות מתוך עשרות מותגים ומשווקים.
אז איזה נעליים צריך לקחת לקמפינג? חשוב לקחת נעליים שיתמכו טוב בקרסול שלכם – ככה תוכלו ללכת בביטחון ולא לפחד מנקעים. תכונה נוספת של נעלי טיולים טובות היא מידת האוורור שלהם, את הנעליים כנראה שתנעלו לאורך כל היום ובזמן פעילות ולכן האוורור הוא חיוני לתחושה הנוחות ובריאות כף הרגל שלכם.

כדי לא להאריך יותר מדי נעשה את זה קצת ולעניין, מה הנעל טיולים שאנחנו ממליצים עליה? התשובה היא חדה וברורה – נעלי הטיולים של הוקה. הוקה לא רק מייצרים נעלי ריצה מעולות אלא גם נעלי טיולים עם טכנולוגיה מתקדמת, היא משלבים את הנוחות מנעלי הריצה שלהם עם עמידות של נעלי טיולים העשויות מעור. ווישוז משווקים את מותג העל וזה בא לטובתכם, החברה (ווישוז) מתגאה בקטלוג מוצרים הגדול ביותר במדינה בתחום ההנעלה ומציעים את המוצרים במחירים נוחים.

ציוד נוסף

פנס. עם רדת הלילה, אתה עלול למצוא את עצמך מחפש את הדרך חזרה לאוהל או בשביל לגשת לשירותים. לא לשכוח פנס + שיהיה עוד לפחות פנס גיבוי אחד זמין למקרה שהראשון יתקלקל או יגמר לו הסוללרות. כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת פנס הם גודל: חיי סוללה, משקל, עמידות, טמפרטורת צבע (הטמפרטורה על האופן שבו הוא מפיק אור), בהירות (עוצמת אלומת האור), עמידות למים (עד כמה הוא עמיד בפני מים) והמחיר.

חבלים טיולי קמפינג עשויים לחייב אותך להביא איתך חבלים למטרות שונות. יכול להיות שהאוהל שלכם בלאי, ויהיה צורך לחזק אותו לקרקע באמצעות יתדות שאותם תקשרו עם החבלים. כמו כן, גם ערסל עשוי להזדקק לאותו סוג של תמיכה כשהוא תלוי בין שני עצים.

ציליה בד צל לטיול קמפינג הוא בעצם בד שנמתח מעל מוטות אוהל, חבלים או בין העצים, כך שהוא מספק צל לאנשים שתחתיו. מאוד יעיל בעיקר לטיולים בימים חמים שבהם תרצו להתמגן מפני השמש.

מחצלת המחצלת היא פריט חיוני לכל טיול קמפינג. מחצלות קמפינג עשויות בדרך כלל מקצף ועוזרות לספק מעט בידוד והגנה מפני הקרקע הקרה. חשוב לקחת בחשבון את משקל המחצלת בעת טיול תרמילאים. אתה תישא את זה על הגב שלך אז אם המחצלת תהיה כבדה, אז זה עלול להיות מאוד קשה לסחיבה.

אולר\ לדרמן כלי שימושי שחייב להיות ברשימת הציוד שלך. יש לו אין סוף שימושים, כמו חיתוך, פתיחת קופסאות שימורים, כיפוף ועוד.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן