כמה אפשר לנצל טיסות הכל כלול? ובכן… הרבה מאוד

תוכן עניינים

אי שם ב1987 קנה הבחור סטיב רוטשטיין ​​כרטיס מחלקה ראשונה ללא הגבלה מחברת אמריקן איירליינס, עלה לו $250,000 , כמו גם מושב נלווה שעלה עוד $150,000. עם הכרטיס רוטשטיין חגג ועוד איזה חגג, טס איתו 10,000 פעמים, וצבר יותר מ-10 מיליון מיילים אוויריים .

רוטשטיין החליט לצרף עוד אנשים לחגיגה, ודאג שאנשים יגיעו הביתה בשלום כשהם תקועים וכן הטיס כומר לרומא לפגוש את האפיפיור, ואפילו הטיס חבר לבקר במוזיאון הלובר. פעמים אחרות, הוא השתמש בכרטיס שלו לטובת משפחתו, אבל לפעמים הוא פשוט רצה להגיע למשחק בייסבול בטיסה במחלקה ראשונה.

ביולי 2004 נסע 18 פעמים ליעדים שונים ברחבי העולם. הוא שלח את בתו לפנימייה יוקרתית בשוויץ. הוא אפילו היה טס לרוד איילנד רק כדי לאכול סנדוויץ' מסויים – דלעת וגבינה שוויצרית נמסה – מחנות אהובה עליו. שילם לאישה כדי לקבל טיסה חזרה לניו יורק כי לילדיה לא היה בייביסיטר, ועזר לחבר לחזור לבוסניה מולדתו

הוא עשה את הדברים האלה כי הוא 'הרגיש שמעשי החסד האקראיים האלה הם בדיוק מסוג הדברים שאנחנו אמורים לעשות כאנשים'.

אחרי כל הטיסות האלו שעלו כ- -21,000,000 דולר החליטו באמריקן איירליינס שהם יוצאים קצת פרייארים וביטלו את הכרטיס שלו בגלל פעילות הונאה כביכול. לפעמים סטיב היה שם על הכרטיס שלו שמות מומצאים כמו 'תיק רוטשטיין' אם הוא לא ידע עם מי הוא נוסע, אבל הוא טוען ש-AA הפרו את החוזה שלהם. רוטשטיין אמר : "אני מרגיש נבגד. הם לקחו לי את התחביב ואת החיים שלי. הם בעצם הרסו את הפרסונה שלי".

ככל הידוע, עד היום הוא לא הצליח להחזיר לעצמו את 'חייו'. עם זאת, למרות שזו אולי נחמה מועטה, הוא בהחלט קיבל מזה תמורה לכספו.

מיותר לציין שאמריקן איירליינס כבר לא מציעה מוצר כזה.

קרדיט

רוצים לקרוא עוד? >> amazing.org.il

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן