הלוקשיינים הכי טובים לחופשת סקי

תוכן עניינים

אם אתם מחפשים חופשת סקי, אחד המקומות הטובים ביותר לטוס אליהם הוא אירופה. בצרפת, למשל, יש מגוון של אתרי נופש מקטנים ועד גדולים עם רמות קושי רבות ושונות. בשוויץ יש גם מספר אתרי סקי ויש להם מחירים נמוכים ואיכות סקי מעולה. כמה מקומות נוספים שכדאי לקחת בחשבון כוללים את אוסטריה, איטליה ואפילו סלובניה שקרובה לאיטליה, אך יש לה מחירים נמוכים יותר. להלן מספר אתרים מומלצים לחופשת סקי עם חברים\ משפחה:

אז להלן כמה מאתרי הסקי שאנו ממליצים עליהם באירופה

סקי בשוויץ

אתרי הסקי בשוויץ ידועים מהטובים והפופולריים בעולם. חובבי ספורט חורף יכולים ליהנות מסקי, סנובורד, החלקה על הקרח ועוד. היתרונות של אתרי הסקי של שוויץ כוללים מגוון רחב של מדרונות, החל מרמות למתחילים ועד למומחים. מה שאנחנו הכי אוהבים בהקשר של הסקי בשוויץ, זה שאפשר לעסוק בסקי לא רק בחורף, אלא בכל עונות השנה. אז איפה בשוויץ תוכלו למצוא את אתרי הסקי הכי טובים? להלן:

אתר הסקי Gastad

אתר זה שוכן למרגלות האלפים השוויצריים, ממש מול הגבול הצרפתי, וכ-3 שעות מהגבול עם ציריך. האתר נחשב לאחד מאתרי הסקי הפופולריים ביותר בשוויץ בכלל, ובאירופה בפרט. הוא ממוקם בכפר אנדרמט, באלפים השוויצרים. לאתר הנופש ארבעה רכבלים למסלולי סקי שונים ושלושה מדרונות שונים באורך כולל של 12 קילומטרים.

אתר הסקי אנגלברג

 הוא אתר סקי באזור האלפים שבמרכז שוויץ. יעד תיירותי פופולרי, במיוחד בעונת החורף עבור גולשי סקי וסנובורד. אתר הנופש כולל בית ספר לסקי, מעליות מהירות, ולינה נוחה עם מקומות לינה לכל התקציבים. בחורף, אתר הסקי אנגלברג כולל 132 קילומטרים של שטח סקי, כאשר למעלה ממחציתם הם מדרונות אדומים ושחורים. בקיץ, אנשים יכולים ליהנות מטיולי הליכה בהרים או לצאת לסיור ברחבי העיר.

אתר הסקי דבוס 

דבוס הוא אתר נופש שהוקם בתחילת שנות ה-2000. האטרקציה הפופולרית ביותר שלו היא מדרון הסקי, שזכה לפופולריות רבה בקרב המקומיים ותיירים מרחבי העולם בשל המערכות לייצור שלג, תותחי שלג וציוד שלג אחר כדי לוודא שהם יכולים למשוך מספר גדול יותר של מבקרים לאורך כל עונות השנה.

אתר הסקי סן מוריץ 

סן מוריץ הוא אתר הנופש החורפי המובהק בהרי האלפים הממוקם בשוויץ. זהו יעד תיירותי פופולרי בכל עונות השנה. לאתר הנופש 57 מכבילם ו-9 אזורים עם תנאי שלג מצוינים, מה שהופך אותו לאחד מאתרי הנופש הפופולריים ביותר לספורט חורף ולפעילויות כמו סקי, סנובורד ומזחלות. לאזור הסקי סן מוריץ יש גם למעלה מ-400 קילומטרים של מדרונות ומסלולים.

סקי בצרפת

אתר הסקי ואל טורנס

אתר הסקי ואל טורנס הוא אחד מאתרי הסקי הפופולריים ביותר באירופה , הממוקם בהרי האלפים הצרפתיים, בסמוך לגבול האיטלקי. האתר מציע סקי לכל רמות המומחיות, עם שיעורי סקי שונים זמינים למתחילים, באתר ישנם פעילויות נוספות מוצעות: מבקרים יכולים גם לצאת לטיולי הליכה בקיץ או סקי קרוס קאנטרי במהלך החורף. אתר הנופש מציע גם שפע של פעילויות אחרות למבקרים, כולל נעלי שלג, הליכה נורדית ומזחלות כלבים. כמו כן, באתר ישנו מבחר גדול של מסעדות לבחירה שמתאימות לדרישות תזונתיות שונות כמו טבעונות, צמחונות ודיאטות ללא גלוטן.

סקי באיטליה

אתר הסקי סלה רונדה

סלה רונדה היא עיירה יפהפיה קטנה הממוקמת בצפון מערב איטליה. אתר סקי עם מתקנים באיכות גבוהה ואירוח מעולה והוא האתר הפופולרי ביותר באיטליה. יש בו 37 ק"מ של מדרונות סקי ואחת ממעליות הסקי המודרניות ביותר באירופה. גם המדרונות מתוחזקים היטב כך שאין צורך לדאוג בשלג. מדרון הסקי נמצא בגובה 1707 מטר מעל פני הים אז זה לא רק למתחילים! ההרים מכוסים בשלג כל השנה מה שמאפשר לו להישאר פתוח למבקרים במהלך כל עונת החורף.

כשלא תהיו על המדרונות ותגלשו, תוכלו ליהנות מטיפולי ספא במרכז הבריאות של אתר הנופש או להזמין טיולי מסוקים מעל הרי האלפים. האתר כולל גם מבחר מגוון של מסעדות עם מנות מקומיות כמו גם מטבח בינלאומי.

סקי באוסטריה

אתר הסקי אישגל, אוסטריה

אתר הסקי אישגל אוסטריה הוא אחד מאתרי הסקי הפופולריים ביותר באירופה, הממוקם בטירול, אוסטריה. אתר זה הוא יעד בינלאומי המציע סקי וסנובורד על מדרונות טבעיים, והוא מפורסם בזכות הנופים המרהיבים של ההרים והארכיטקטורה המודרנית שלו.

אתר הנופש מציע גם מגוון סוגי אירוח שונים שיתאימו לכל התקציבים לרבות דירות, בתי נופש, מלונות ואכסניות נוער. ישנם מספר מסעדות המגישות אוכל אוסטרי אותנטי כמו כן, גם מטבח בינלאומי.

אתר הסקי אישגל מתגאה במדרונות המתוחזקים והמוכנים להפליא באירופה ואירח תחרויות בינלאומיות כמו אליפות העולם בסקי אלפיני.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן