לאן תוכלו לנסוע כדי לאכול במסעדות משלן?

תוכן עניינים

מי לא חלם מתישהו לשבת במסעדת משלן, לחוות חווית אירוח וארוחה כמו בסרטים, וכמובן לצלם כדי לעלות לאינסטגרם? אז אם גם אתם כאלו, למה שבעצמם לא תעשו את זה? זה לא באמת כל כך נדיר כמו שאתם חושבים… אז מה זה בעצם "מסעדת משלן"? זוהי מסעדה אשר זכתה בהכרה ובטייל עם דירוג בשם "כוכבי מישלן". אז כוכבי מישלן הם מערכת לדירוג מסעדות. דירוג בכוכב מישלן מבוסס על הערכת איכות המסעדה על ידי מבקר אוכל אחד או יותר, כאשר אפס כוכבים הוא הדירוג הנמוך ביותר והגבוה ביותר הינו 3. כוכבי מישלן נחשבים סמלים נחשקים עבור שפים ומסעדנים, והענקת כוכב מישלן נחשבת לאחד הפרסים הקולינריים היוקרתיים ביותר. ריכזנו עבורכם כמה יעדים (לא מאוד רחוקים) למסעדות מישלן נחשבות לחוויה קולינרית יוצאת דופן. להלן:

מסעדות מישלן מומלצות

מסעדת אנריקו ברטוליני, מילאנו

מסעדה זו היא אחת המסעדות המפורסמות והמצליחות ביותר במילאנו. מעבר לאוכל מעודן ויוקרתי, המסעדה נמצאת במיקום מושלם והאווירה אלגנטית וגבוהה. מבחר הארוחות של השף הוא אחד המאפיינים הידועים במסעדה זו. התפריט כולל מנות עשויות מחומרי גלם טריים ואיכותיים מהספקים הטובים ביותר של איטליה. זוהי גם המסעדה היחידה באיטליה שדורגה ב 3 כוכבים לאחר שדורגה בעבר ב-2.

מסעדת La Bottega Del Buon Caffè, פירנצה

בניצוחו של שף ארז אוחיון הישראלי. מתבססת על המטבח הטוסקני המסורתי, כך שהוא נע בין פיצות, פסטות, ומנות בשריות מסורתיות. המסעדה מציעה חומרי גלם טריים מגינת המסעדה, כל זאת ועוד לא כולל את הסוד של המסעדה, שהוא בכלל המסירות שלו לקפה. המסעדה מייבאת את פולי הקפה שלה מאתיופיה ושיתפה פעולה עם מכונת קלייה מקומית כדי לספק לך את כוס הג'ו הטרייה והטובה ביותר. המסעדה מדורגת בכוכב.

מסעדת Francescana, מודנה איטליה

המסעדה אומנם ממוקמת באיטליה אך המטבח הוא אוסטרי, המסעדה מתנהלת בניצוחו של השף מאסימו בוטורה, ונחשבת לאחת המסעדות הטובות בכל איטליה! למעשה מדורגת ב 50 הטובות ביותר בעולם! ובעלת 3 כוכבי מישלן! 

 מסעדת Cinc Sentits במדריד, ספרד.

המסעדה ממוקמת במדריד, אהובה בקרב המקומיים וגם כן בקרב לקוחות בינלאומיים רבים.

המסעדה מציעה מגוון רחב של מנות, מתפריט צמחוני ועד טבעוני, בכדי לספק את הצרכים של כולם. אחת המנות המפורסמות ביותר שלהם (שגם היא צמחונית) היא הפאייה דה ורדורס (פאייה ירקות) והיא מומלצת עד מאוד.

מסעדת Culler de Pau, ספרד.

המסעדה נמצאת בפאתי העיר פאו, עיירה קטנה, קטלאנית מסורתית באזור ליידה, כ-150 קילומטרים מברצלונה בבעלות ג'ורדי ארטל וקיימת כבר יותר מ-25 שנה. המסעדה נבנתה במאה ה-19 והיא שימשה במקור כמאפייה. פירוש השם קולר דה פאו הוא "חותך לחם", שהיה המטרה המקורית של העסק לפני שהתפתח למסעדה. המסעדה נבחרה לאחת המסעדות הטובות בברצלונה ומציעה מנות מאזורים שונים בספרד, וגם מצרפת ואיטליה.המסעדה קיבלה דירוג של שני כוכבי מישלן.

מסעדת Casa Albets מהעיר Lleida, ספרד.

מסעדת Casa Albets היא תוספת חדשה לסצינה הקולינרית של ליידה. במסעדה ממוקמת באזור שקט בעל  יופי טבעי עם שפע של עצים ושטחים ירוקים. המבנה שוחזר בקפידה תור עטרה ליושנה, במטרה ליצור חלל מודרני המחווה למורשתו.

השם אלבטס מגיע ממילה קטלונית ישנה ל"בית חווה". המסעדה המודרנית מתמקדת בתוצרת טרייה מקומית מחוות סביב ליידה, כולל התמחויות אזוריות כגון גבינת מאטו ופודינג אורז שחור. יש אפילו כמה מנות הרפתקניות יותר למי שמחפש משהו אחר!

אז עשינו לכם חשק? תפגשו אותנו שם, כי אנחנו כבר בדרך 🙂

אהבתם את הכתבה? >>gatita.co.il

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן