המקומות שבהם תמצאו את הגלים הכי טובים לחופשת הגלישה המושלמת

תוכן עניינים

גלישה היא ללא ספק אחד מענפי הספורט הימיים הפופולריים בעולם, וכיוון שבישראל קשה למצוא את “הגל המושלם” ריכזנו כמה מחופי הגלישה הרותחים בעולם, אותם לא תוכלו להרשות לעצמכם לפספס. להלן המומלצים שלנו:

ביירון ביי, אוסטרליה

ביירון ביי היא עיירת חוף יפהפיה במדינת ניו סאות' ויילס, אוסטרליה ונחשבת ליעד פופולרי מאוד עבור מטיילים וגולשים. ישנם כמה חופים מושלמים לשחייה ואחרים מחוספסים יותר ומתאימים יותר לגלישה. ביירון ביי היא אחת מעיירות החוף הטובות ביותר באוסטרליה בזכות האווירה הנינוחה של המקומיים וכמו כן, בזכות תנאי מזג האוויר החם כל השנה.

החופים היפים של ביירון ביי באוסטרליה מציעים חווית גלישה ברמה עולמית, ובגלל הקרבה לקו המשווה הזריחה בביירון ביי מוקדמת מהרגיל, ולכן זהו יתרון לגולשים כי “סשן” הגלישה ארוך יותר ומתחיל בשעות קרירות ונעימות.

לביירון ביי יש גם תרבות מוזיקה נהדרת ממנה תוכלו ליהנות בבלוזפססט השנתי בינואר או בפסטיבל ביירון ביי בלוז ורוטס במרץ.

מפרץ ג'פריס, דרום אפריקה

מפרץ ג'פריס נחשב לאחד מיעדי הגלישה הטובים בעולם ופורסם בשל יופיו הטבעי ובתרבות הגלישה שלו. במפרץ זה ישנם חופים בתוליים וגלים מושלמים, פופולרי מאוד עבור מקומיים ותיירים כאחד. ישנם מספר גלים שונים לבחירה, אך הפופולריים שבהם הם השמאל והימין.

הימני משמש בעיקר מתחילים ורצועת החוף הזו ידועה בתור סלחנית יותר, ואילו השמאלית מאתגרת יותר ושם יש את הגלים הידועים ביותר בג'פריס ביי. חובבי גלישה מגיעים ליעד האידילי הזה כבר שנים כדי לנצל את הגלים המושלמים והחופים הפרטיים שבו. המפרץ מושך אליו גולשים מרחבי העולם המגיעים לכאן לפרקי זמן ארוכים רק כדי לגלוש ברצועה השמאלית המפורסמת שלו שנחשבת.

Arisera, פורטוגל

אריסרה היא עיירה קטנה בפורטוגל, האקלים הוא בעיקר ים תיכוני אך עם זאת החורפים קרירים יותר בגלל הרוחות שהמביאות גשם מהאוקיינוס האטלנטי.

יעד הגלישה באריסרה הוא אחד מאתרי הגלישה המבוקשים באירופה וקו חוף זה נחשב לגן עדן עבור גולשים רבים. למה? כי הוא מחולק לשני חלקים- האזור הצפוני והאזור הדרומי. האזור הצפוני הוא הפופולרי והעמוס מבין השניים וידוע בשל הגלים הטובים ביותר באירופה. לעומת זאת, האזור הדרומי מציע נוף מחוספס שאינו עמוס כמו האזור הצפוני, ישנם גם כמה נקודות גלישה טובות ששווה לבדוק.

קוסטה ריקה

קוסטה ריקה היא יעד גלישה ידוע בזכות המים החמים, ובזכות שני החופים המרכזיים בהם הגלים עקביים לאורך כל ימות השנה. לאורך שנים רבות נחשבת קוסטה ריקה להיות בין היעדים היותר פופולריים לגולשים. מה הופך אותה לכל כך מיוחדת? ישנן סיבות רבות מדוע קוסטה ריקה הפכה ליעד כה פופולרי. אחד מהם הוא המיקום באמצע האוקיינוס השקט, כלומר הזדמנויות גלישה מגוונות יותר ממקומות אחרים בעולם. יתר על כן, מכיוון שקוסטה ריקה אינה גדולה מדי זה אומר שאתה יכול לקבל גלים איכותיים מבלי להעמיס את המים בגולשים.

קוסטה ריקה היא מדינה עם הרבה אטרקציות טבעיות ומעשה ידי אדם. אחד היעדים הידועים והפופולריים ביותר בקוסטה ריקה הוא חוף מונטזומה. זהו אזור עם חופים טרשיים ומים בתוליים.

המלצות לכמה מנקודות הגלישה הטובות ביותר: Playa Grande, Witch's Rock, Mal Pais Beach ו-Jaco Beach.

Cloud 9, פיליפינים

הפיליפינים היא אחת מיעדי הגלישה הפופולוריים ביותר, וזהו אחד מהנכסים המעורבים הראשונים עם מסעדות, ברים ומקומות בילוי.

החוף המומלץ ביותר לגלישה בפיליפינים הוא ב- Cloud 9 . שם הגלים לרוב חזקים, בלתי צפויים ואף מסוכנים מדי למתחילים, אפילו הגולשים המיומנים ביותר נפגעים לפעמים מהגלים שם. ל-Cloud 9 יש מוניטין של אחד ממקומות הגלישה הטובים והמאתגרים בעולם, ומושך אליו גולשים מכל רחבי הגלובוס שרוצים לנסות את מזלם בכיבוש הגל האגדי הזה.

שמעתם כבר על KARKOKO ?

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן