ביטוח נסיעות לחו"ל בטיולים מאורגנים

תוכן עניינים

טיולים מאורגנים הם טיולים שבהם אינכם תצטרכו לדאוג לאף פרט. המדריך הוא האדם שייקח אתכם אל כל המקומות השונים שאותם תהיו מוכרחים לראות. מדובר על מקומות קסומים, כאלה שאולי לא הייתם מגיעים אליהם אילולא הייתם מטיילים לבד. תחושת הביטחון בטיולים מאורגנים היא גבוהה, בטח אם זוהי הפעם הראשונה שלכם באותה מדינה. אך האם צריך לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל עבור טיולים מאורגנים? זוהי שאלה שלא מעט אנשים עומדים לשאול אותה. מוטב כי תקבלו תשובה לפני שתעשו החלטה שתתחרטו עליה בהמשך הדרך.

ביטוח נסיעות הוא חובה בכל מצב

זה לא משנה אם אתם יוצאים לטיול מאורגן או לטיול רגיל, ביטוח נסיעות לחו"ל הוא חובה. הביטוח לא מבדיל בין אנשים שיוצאים לטיול מאורגן לבין כאלה שיוצאים לטיולים אחרים. הביטוח אמור לכסות אתכם במקרה שבו תצטרכו לקבל טיפול רפואי מסיבות כאלה או אחרות. כך שגם אם היה נדמה לכם כי אינכם צריכים לסגור ביטוח נסיעות במקרה הזה, המציאות היא שונה. גם במקרה הזה חובה עליכם לסגור ביטוח נסיעות שיאפשר לכם לטייל מבלי להיות בלחץ או בפאניקה.

לכל יעד יש את הסכנות שלו

לרוב טיולים מאורגנים יוצאים למקומות מוכרים מאוד, כאלה שמרגישים בהם בטוח. אך חברת פספורטכארד כמו חברות ביטוח אחרות מציעות ביטוחים לכל היעדים השונים. הסיבה לכך היא שלכל יעד יש את הסכנות שלו, גם אם הוא נראה לכם בטוח מאוד. אל תיתנו לסטיגמות השונות להיות אלה שעל פי הם תעשו החלטות כל כך חשובות. לטיולים באירופה כמו לטיולים במזרח או באמריקה חובה לסגור ביטוח נסיעות לחו"ל שיספק לכם שקט.

טיול מאורגן לא מכסה הוצאות רפואיות

זה שהצוות של הטיול המאורגן דואג לכל מה שאתם צריכים זה מעולה. יש כאלה שלא אוהבים לחשוב על המסלול או על המקומות השונים שחובה לבקר בהם. אך למרות החזות המעודדת, בכל מה שקשור להוצאות רפואיות אינכם מכוסים בכלל. טיול מאורגן לא מכסה בשום צורה ובשום אופן כל מה שקשור להוצאות רפואיות. כך שאתם מבחינתכם צריכים לקבל פספורטכארד מחירים, ולבחור את הביטוח שמתאים לכם. ביטוח שיאפשר לכם להנות מהטיול המאורגן, ולדעת כי תמיד יש מי שעומד לצידכם מההתחלה ועד הסוף.

לעיתים יחייבו אתכם לסגור ביטוח נסיעות

החברה שמוציאה אתכם לטיול המאורגן תרצה לדעת כי אתם מוגנים לגמרי. הרי לא מעט מהאנשים שיוצאים לטיול עלולים לבוא אליה בטענות בכל מיני מקרים שונים. זוהי הסיבה שבגללה ישנן חברות שונות המציעות טיולי מאורגנים ומחייבות לסגור ביטוח. כלומר אם לא יהיה לכם ביטוח נסיעות הן יחייבו אתכם לעשות אחד. לעיתים דווקא ביום של הטיסה עצמה תמצאו את עצמכם משלמים מחיר שלא חשבתם עליו. מחיר שיהיה גבוה בהרבה, לכן תמיד טוב להקדים תרופה למכה בהקשר הזה.

קרדיט תמונה: https://www.freepik.com/

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן