מקומות מומלצים לחופשה קצרה

תוכן עניינים

במידה ואתם מחפשים יעד מעולה לחופשה קצרצרה בסגנון סופש, 2 לילות או משהו שאפשר “לחטוף” מהירות בלי שהבוס ישים לב, אז להלן 3 מקומות מומלצים שכדאי שתקחו בחשבון:

1.חופשה קצרה בקפריסין:

קפריסין היא מדינת איים במזרח הים התיכון השוכנת קרוב מאוד לישראל – במרחק טיסה, זה יוצא כשעה אחת. יש הרבה מה לעשות בקפריסין, מרגיעה על החוף ועד לחקור חורבות ועתיקות. אפשר לבקר במפרץ האלמוגים וליהנות משחייה עם המשפחה, לצאת לטיול רגלי דרך הרי הטרודוס לקצת לשאוף אוויר צח ונופים מרהיבים. אז להלן כמה אטרקציות תיירותיות פופולריות שתוכלו לעשות בקפריסין:

צלילה:

מי הים התיכון חמימים ורגועים. כשטמפרטורת המים כל כך נעימה, קשה שלא להישאר מתחת למים. זה הופך את קפריסין ליעד אידיאלי למי שרוצה לשפר את כישוריהם בצלילה ובצלילה חופשית. ישנם לוקיישנים רבים המציעים חוויה וריגוש ייחודי לצוללנים ולשנירקולרים כאחד. הם מציעים הזדמנות לצלם תמונות תקריב של ספינות שטבעו לפני מאות שנים – לא רק מבחוץ אלא גם מתוך גוף הספינה. חוויה מדהימה לכל המשפחה!

טיולי ג’יפים בקפריסין:

טיול הג'יפים בקפריסין הוא אחד מהדרכים הפופולריות ביותר לחקור את המדינה היפה הזו. תוכלו לצאת לטיול ג'יפים לעיר העתיקה של פאפוס, ליהנות מיופיים של הכפרים ההרריים כמו קאטו ופאפוס, ולבקר באתרים עתיקים מרשימים כמו אמתוס. תוכלו גם להגיע לאחד מהחופים הרבים המעטרים את האי. מומלץ לחפש בגוגל  אטרקיוצות לטיולי ג’יפים בקפריסין כדי לשכור רכבים + מדריך ליום שכולו שטח וחוויה!

מועדוני לילה מומלצים בקפריסין

ישנם מועדוני לילה רבים בקפריסין, הפופולריים שבהם הם מועדוני – Gagarin, This is It ו-Studio 54. מועדון Gagarin הוא מוסד חיי לילה עם חמישה חדרים שונים המציגים ז'אנרים שונים של מוזיקה. יש בו גם מרפסת חיצונית עם בריכה וג'קוזי בה אנשים יכולים להירגע במהלך היום. הוא נחשב למועדון הלילה הטוב ביותר בעיר. יש לו שתי קומות, אחת ללהקות חיות ואחת לדי ג'יי שמנגנים מוזיקת היפ הופ או פופ. Studio 54 הוא מועדון לילה תת קרקעי המארח הופעות מוזיקה חיה וכן תקליטנים המנגנים מוזיקת ריקודים אלקטרונית.

2.חופשה קצרה לקוס, יוון:

קוס הוא אי יווני, יעד תיירותי חשוב למי שרוצה לחוות את התרבות היוונית + ליהנות מהשמש והחופים הים תיכוניים לחופשה רגוע בסגנון “בטן גב”. לקוס יש המון מה להציע, כמו שפע של אוכל טוב, בילויים, ואטרקציות. להלן כמה דברים שתוכלו להוסיף לצ’אק ליסט שלכם כשתסעו לבקר באי:

אטרקציות בקוס, יוון:

טיול למקדש פוסידון:

מקדש פוסידון הוא אחת האטרקציות המרכזיות באי קוס. הוא נבנה בסביבות 400 לפני הספירה ומתנשא בכל הפאר שלו גם היום. הנופים משם מהפנטים שכן ניתן לראות נוף מדהים של הים האגאי. המקדש ממוקם באזור שיש בו גם מקדשים רבים אחרים. הוא מוקף בהרים עשירים בחי ובצומח. מומלץ שלא לוותר על ביקור במקדש שכן יופיו המרהיב הינו חוויה בלתי נשכחת!

חיי לילה בקוס:

אם מה שבא לכם לעשות ביוון זה דווקא בילויים ליליים, אז אנחנו ממליצים על עיירה באי קוס בשם קפאלוס שיש בה סצנת חיי לילה נהדרת עם ברים ופאבים שאפשר לבקר בהם בלילה לקצת מוזיקה חיה או סתם כדי ליהנות ממשקאות עם חברים או בני משפחה. מאוד מזכירה את תל אביב של ישראל מבחינת הווייבים.

חופי הים בקוס:

קוס הינו אי מקסים עטוף בים התיכון וחופיו זהובים עם שמש לוהטת שעושה חשק רק לשכב, ליהנות, להירגע ולשתות את המשקאות האקזוטים שיוון מציעה. מי שמחפש ליהנות ולהירגע, צריך להגיע לבקר בחופים השלווים והשקטים של האי.

3.חופשה קצרה לדובאי:

דובאי פתחה לא מזמן את שעריה לישראלים, אז נשאלת השאלה – מה מחכה לנו שם? אז למי שלא מכיר, דובאי הינה יעד פופולרי בינלאומי נחשק המציע מגוון אטרקציות ובילויים.

איי הדקל (פאלם איילנד)

פאלם איילנד דובאי הוא אי מעשה ידי אדם. האי יהיה הנכס העצמאי הראשון שיימכר בדובאי במחירים שמתחילים מ-410,000 דולר. האי עוצב בצורת עץ דקל ויש בו לגונה מעשה ידי אדם שתהווה את האטרקציה המרכזית בדובאי. האי יהיה נגיש בסירה והוא תוכנן כך שלכל וילה הממוקמת בו יהיה נוף לים.

מגדל ג'דה בדובאי

מגדל ג’דה הוא הבניין הגבוה ביותר הממוקם בדובאי. הוא נישא לגובה של 879.2 מטר (2,922 רגל) עם 160 קומות, והוא הושלם ב-2020 על ידי Emaar Properties. בניית המגדל ארכה 5 שנים ועלתה 1.5 מיליארד דולר. ניתן לעלות לקומת הגג של הבניין לחוות נוף עוצר נשימה שמשם אגב, ישנם אנשים פרטיים אשר בוחרים לבצע צניחות חופשיות כולל צניחות חופשיות ליליות.

טיולים, טיול ג'יפים, מדבר דובאי

שמורת שימור המדבר של דובאי היא אחד המקומות הפופולריים ביותר בדובאי לטיול ג'יפים. ישנם כל מיני סיורים שאפשר לקחת כדי לחקור את יופיו של המדבר או פשוט ליהנות בג'יפ ה-4X4 שלך. הסיורים משתנים מטיולים קצרים של שעה ועד טיולי יום שלם שלוקחים אותך על דיונות חול ודרך תצורות סלע מוזרות.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן