רוצים להשקיע בזהב? הנה מה שאתם צריכים לדעת

תוכן עניינים

אם גם אתם התייאשתם מיוקר המחיה בארץ ואתם לא יכולים להרשות לעצמכם לקנות נדל"ן או להשקיע בשוק המניות – הפתרון הטוב ביותר עבורכם הוא להשקיע בזהב. מחיר זהב משתנה, אך הוא יחסית די יציב. זהב הוא מחצב טבעי וכבר אלפי שנים שמדד העושר והכסף נמדד בצמוד אליו. כלכלות חזקות וגדולות בעולם כמו למשל הכלכלה החזקה בעולם של ארצות הברית מודדות את ערך הכסף שלהן בצמוד לערך הזהב. השקעה בקנייה של זהב נחשבת להשקעה לטווח הארוך והיא בטוחה יחסית להשקעה בקנייה של מניות שונות.

מה המשמעות של השקעה במחיר זהב?

המשמעות של השקעה במחיר הזהב הוא שאנחנו קונים בכסף מחיר זהב,כלומר השקעה במטילי זהב בבעלות הפרטית שלנו. השקעה בזהב יכולה לאפשר לנו ליהנות מיציבות כלכלית ורשת ביטחון כלכלית. כאשר אנחנו קונים זהב יש חשיבות למשקל הזהב שאנחנו קונים והמחיר של מחצב זה נקבע לפי המשקל שאנחנו קונים ממנו. את הזהב שאנחנו קונים לרוב, לא נאחסן בבית שלנו אלא בכספות מיוחדות בבנק שלנו או בבנק ייעודי לזהב. 

למי יכול להתאים להשקיע בזהב?

השקעה בזהב לנוכח מחיר זהב כפי שהוא היום יכולה להתאים לכל מי שרוצה להשקיע את הכסף שלו לטווח הארוך בהשקעה בטוחה יחסית. כאמור, כבר אלפי שנים שמחירי הזהב הם גבוהים ושלפיהם מודדים עושר של אנשים פרטיים ומדינות. אם אנחנו רוצים להבטיח את העתיד הכלכלי שלנו השקעה בקנייה של זהב יכולה להשתלם לנו מאוד.

אם אנחנו יכולים לבחור בין קנייה של זהב ובין קנייה של מניות – כדאי לנו בהחלט לשקול לקנות זהב ולא מניות. החלטה זו יכולה להיות שימושית מאוד עבורנו ולאפשר לנו ליהנות מרווחה כלכלית גדולה יותר. את הרווח שנעשה מהזהב שנקנה נוכל להשקיע בקנייה של נכסי נדל"ן או בכל מטרה אחרת שאנחנו רוצים להגשים מלימודים לתואר ועד פתיחה של עסק עצמאי. את הזהב שנקנה נוכל למכור בכל זמן שנרצה לסוחרים שתחום המומחיות שלהם הוא סחר בזהב. סוחרים אלו ישמחו לקנות מאתנו במיטב הכסף שלהם את הזהב שלנו.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן