קישוטים ליום הולדת

תוכן עניינים

פעם בשנה מתקיימות חגיגות יום ההולדת לאורך החיים, עבור כל אחד ואחת מאיתנו. יש כאלו שבוחרים לחגוג עם המשפחה המצומצמת או מעגל החברים הקרוב, ויש כאלו שאוהבים להזמין קהל רחב ולקיים אירוע גדול.

מה המשותף לאפשרויות אלו? בעזרת יצירתיות, שימוש בקישוטים וחשיבה מחוץ לקופסה, ניתן לשדרג בצורה יוצאת דופן כל חגיגה ואירוע.

אופי סידור הקישוטים

החלטתם היכן תתקיים חגיגת יום הולדתכם? נהדר! כל שנותר להחליט הוא מה יהיה הסגנון של האירוע שיכתיב את אופי המסיבה, ויגרום לכך שכל הקישוטים יהפכו אותו לקסום ובלתי נשכח. לכן, צריך לתכנן ולתלות קישוטים, החל מהכניסה למתחם המסיבה למשל, ואף לתלות קישוטים במקומות שיובילו את האורחים לאזור המרכזי. 

במרבית המקרים, האזור המרכזי יהיה שולחן עליו מונח הכיבוד, סביבו יש מקומות ישיבה, עליו תהיה מפה שתתאים בצבעיה וגווניה ליתר הקישוטים שנבחרו בקפידה. באופן כללי, זהו האזור הכי עשיר מבחינת השימוש באביזרים וקישוטים.

קישוטים ליום הולדת – מהם ההמלצות?

שימוש בקישוטים ליום הולדת יכול להפוך כל אירוע רגיל לחגיגה יוצאת דופן וליצירת אווירה מושלמת! בלונים, שלטים וקונפטי ועוד שלל גימיקים נוספים – המבחר הוא ענק.

מגוון סוגי הקישוטים לאירועים בכלל, וימי הולדת בפרט הוא אין סופי, בלתי מוגבל. הנפוצים ביותר הם דגלים ובלונים, נמצאים כמעט בכל אירוע מקושט. גימיק נפוץ נוסף הוא תאורת לד, המככבת באירועים רבים.

קישוטים ליום הולדת כוללים מגוון רחב של אפשרויות – ניתן להתאים אותם לכל הגילאים, מהקטנים עד למבוגרים, הרי אין גיל להנאה. בקרב ילדים, חגיגה עם קישוטים הם דבר נפוץ מאוד ואף מתבקש. לעומתם, בקרב בוגרים יותר, הקישוטים מאפשרים לצבוע ולשנות במקצת את צורת החגיגה של ימי ההולדת, ולהפוך את החגיגה השגרתית למשהו יותר מיוחד, כזה המוסיף משמעות עבור החוגג, וכך גם עבור האורחים.

קישוטים ליום הולדת – איך בוחרים בין כל הקישוטים?

סגרתם מקום לאירוע, כבר חשבתם על נושא והגדרתם את אופי האירוע – כל שנותר הוא להישאר על הגל ולשמור על אחידות כאשר ניגשים לבחירת הקישוטים. מומלץ לבחור באלו שיתאימו עבור סגנון המסיבה. אלו יכולים להיות קישוטים בצבעים מסויימים, פעילות שבעל האירוע אוהב, קישוטים בסגנון ספורטיבי שהוא אוהד, וכל דבר שהחוגג מרגיש עבורו שייכות רגשית או פיזית.

כך למשל, במידה וניקח ילד או אדם מבוגר בעלי קבוצת ספורט אותה הם אוהדים, ניתן לבצע מספר דברים המקשרים בין התחביב לאירוע. כמו למשל בחירת צבעי הקישוטים בהתאם לצבעי הקבוצה האהודה, כאשר השמיים הם הגבול וניתן לבצע מגוון בחירות ושילובים, כמו למשל שימוש בשירים שנכתבו על הקבוצה.

קישוטים ליום הולדת

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן