איזו מתנה כדאי לקנות לרגל הולדת הבן \ הבת?

תוכן עניינים

מזל טוב! לחברים או קרובי משפחה שלכם נולד\ה תינוק\תינוקת?
אתם בטח תוהים איזה מתנה כדאי לקנות לרגל האירוע המשמח.
ערכנו עבורכם בירור מול הורים טריים לתינוקות מתוקים ושאלנו אותם מהן המתנות שהם היו שמחים לקבל לרגל האירוע. ככה אנחנו, עושים הכול כדי שתוכלו להיות בטוחים שבחרתם במתנה פרקטית, כזו שהמשפחה החדשה תשמח לקבל ולעשות בה שימוש יום יומי.
אז בואו נתחיל, להלן רשימת המתנות שכדאי לקנות למשפחה החדשה:

  1. צעצועים לתינוקות

לא מעט אנשים בוחרים לקנות בגדים, חיתולי בד ובובות שמתאימים לגילאי ניו בורן. כך שבסופו של דבר המשפחה החדשה מוצאת את עצמה עם ערימה גדולה של מתנות שיכולות לשמש אותם אך ורק לחודש- חודשיים הראשונים.
כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם מעניקים מתנה שתתאים גם לגיל גדול יותר, כדאי שתקנו צעצועים לתינוקות. יש כל מיני משחקי הרכבה לתינוקות שמתאימים לגיל חצי שנה ומעלה. בשלב זה, ההורים כבר לא מקבלים הרבה מתנות והם ישמחו להיזכר במשחקים שקיבלו מוקדם יותר. אפשר גם לקנות משחקי אמבטיה, כאלו שיכולים לשמש את התינוק עד גיל שנה ואפילו יותר.

  1. משטחים לפעילות וכל מה שמסביב

בחודשים הראשונים לחייו, התינוק משחק בעיקר על משטחי פעילות. כך שקנייה של משטח פעילות יכולה להיות מתאימה תמיד, גם אם המשפחה תמצא את עצמה עם 2-3 משטחים, תמיד אפשר למסור משטח אחד להורים, כך שלא יהיה צורך לסחוב אליהם בכל פעם שמגיעים לבקר (גם ככה יש הרבה דברים שצריך לקחת כשיוצאים עם תינוק מהבית). להלן כמה אפשרויות נוספות שמתאימות לקניה עם משטח פעילות:

  1. אוניברסיטה 

אוניברסיטה לתינוק יכולה להיות מתנה מדויקת, כל תינוק צריך אוניברסיטה (וגם במקרה הזה, משפחה שמקבלת יותר מאוניברסיטה אחת, יכולה לקחת אחת לטיולים מחוץ לבית או למסור אחת שתהיה אצל ההורים).

  1. מתקני שעשועים

ישנם מתקני שעשועים שעומדים בגובה נמוך מעל התינוק כאשר הוא שוכב על הבטן. מדובר לעתים בצעצועי עץ פשוטים שהתינוק פשוט נוגע בהם ומזיז אותם. ניתן להעמיד את הצעצועים הללו לצדי התינוק ולהרכיב עליהם צעצועים לתינוקות.

  1. גדרות ביטחון לתינוקות

כל משפחה צריכה גדרות ביטחון לתינוקות. למקרה שאינכם מכירים, אלו גדרות שיכולים לתחום את האזור שבו התינוק משחק. הגדרות הללו מתאימים מגיל זחילה, מכיוון שזהו השלב שבו התינוק מתחיל לגשת אל מקומות שאנחנו, המבוגרים, מעדיפים שיתרחק מהם. מדובר כמובן באזורים שבהם יש שקעי חשמל, כבלים של חשמל וכדומה.
אם תבחרו לקנות גדר ביטחון למשפחה החדשה, הם יודו לכם מאוד. זו מתנה לא נפוצה שהם יגלו ביום בהיר אחד שהם זקוקים לה בהקדם, ואין דבר יותר משמח מלגלות זאת כשיש כבר גדר מוכנה בבית שממתינה לשימוש. 

אז איפה כדאי לקנות את כל אלו? חנויות רבות מציעות אביזרים לתינוקות, משחקי התפתחות וכו׳.. אבל לא בהכרח שהרשתות הגדולות הן הבחירה הכי טובה בשבילכם. אנחנו בדקנו מספר גדול של רשתות קטנות וגדולות למוצרים לתינוקות ומצאנו חברה אחת שמוכרת את המוצרים הטובים ביותר ובמחיר המשתלם ביותר – היליס.
היליס מתגאה בכך שכל המוצרים שלה עומדים בתו תקן בטיחות ישראלי ובמחירים נוחים!

אהבתם את הכתבה?>>highlight.org.il

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן