המדריך לסיוע משפחות של מבוגר סיעודי

תוכן עניינים

הגיל השלישי יכול להיות אתגר עבור אנשים מסוימים, למשל קשישים סיעודיים בגיל השלישי ובני המשפחה שלהם. לא קל לבן המשפחה לראות כיצד בן המשפחה שאותו הכיר כל חייו פעיל ונמרץ, הופך בפתאומיות, לנוכח נסיבות מסוימות ומחלות למיניהם בגיל השלישי, לסיעודי. זו טלטלה רגשית קשה לא רק לקשיש הסיעודי אלא גם לבני משפחתו, המתקשים לראות את הדעיכה של היקרים להם. בנסיבות קשות אלו בני המשפחה יוכלו להתייעץ עם אנשי מקצוע אודות דרכי תמיכה פסיכולוגית ולא רק סיעודית לקשיש ולבני המשפחה, בעקבות המעבר למצב החדש,  שעימו שהם נאלצים להתמודד. זה מעבר לא קל הדורש סבלנות רבה ובעיקר לא לאבד את האופטימיות ואת החיוביות בחיים. 

הגיל השלישי: כיצד לסייע לקשישים סיעודיים בימינו?

בימינו קשישים סיעודיים בגיל השלישי יכולים לקבל אפשרויות סיוע מגוונות, כגון מטפלים סיעודיים שיגיעו לבית הפרטי שלהם להענקת טיפול וליווי מסור לאורך כל שעות היממה. תוכלו לקבל גם שירותי סיעוד במסגרות פרטיות כגון בתי אבות או דיור מוגן, לפי בחירתכם. קשישים סיעודיים יידרשו לקבל טיפול צמוד עבורם, לכן חשוב שיהיה טיפול מקצועי ואיכותי כדי שתוכלו להיות רגועים שהמטפל אדיב, מסור ומיומן בעבודתו לאורך כל שעות היממה, מול הדייר הקשיש הסיעודי. 

קבוצת מוריה גרופ: מי הם וכיצד יוכלו לסייע?

קבוצת מוריה גרופ היא רשת מנוסה וותיקה בעלת ניסיון של יותר משלושים שנה! הרשת בעלת מגוון של בתי אבות ואפשרויות נרחבות לדיור מוגן, שירותי סיעוד ביתי ורפואה בקהילה, לקהל הקשישים והגיל השלישי. אם אתם מעוניינים בשירות מנוסה ברמה גבוהה, אז אל תהססו לפנות אל קבוצת מוריה גרופ, לקבלת שירות מסור ואדיב עבורכם. קבוצת מוריה גרופ היא גם בעלת יותר מ45 מרכזים סיעודיים לקהל הרחב של הגיל השלישי. הדייר מקבל שירות אדיב ומסור מידי צוות מוריה גרופ, כדי שיהיה רגוע ומרוצה מכל רגע בשהותו במרכזים הסיעודיים או בתי אבות או דיור מוגן של רשת מוריה גרופ! צרו קשר כבר היום עם נציגי החברה לקבלת שירות עבורכם!

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן