גריל גז הפתרון לכל מרפסת וגינה

תוכן עניינים

אנשים רבים בעולם נרתעים מלעשות מנגל, העשן שמיתמר לכל עבר, ונדבק בבגדים ובגוף, הזמן הארוך שלוקח עד שזוכים לאכול מן הבשר הצלוי, לכל זה יש פתרון מושלם, גריל גז.

מה זה בעצם גריל גז?

ב"הכל לים גרילי גז", תוכלו לבחור ממגוון דגמים איכותיים של גריל הגז, אם בעבר על מנת לצלות בשר עם חברים, הייתם צריכים לצאת לפני כן למסע איסוף קרשים, או לפחות לקנות גחלים ולנסות להבעירם במשך שעות, היום זה כבר לגמרי אחרת. גריל הגז צולה את הבשר, במינימום זמן, וללא צורך בהכנה רבה מראש.

איך הוא עובד?

גריל הגז מבוסס על אנרגיה של מבערים שפועלים בעצמה רבה, הם גורמים להעברת האנרגיה והחום, ובעצם בדיוק כמו הכיריים במטבח, ישנם שני משולשים, שנועדו לגריל הגז. שני המשולשים מונחת מתחת רשת צלייה. למה צריך את המשולשים אתם תוהים? הם מפזרים את החום ומווסתים אותו, כך שיתפזר במידה שווה תחת כל רשת הצלייה, וכך לא יוותרו חלקים בבשר שאינם מתחממים במידה מספקת, או דווקא להפך, מתחממים יתר על המידה ואף נשרפים.

אז מה ההתרגשות? מדובר במנגל רגיל

היתרון העיקרי שב"הכל לים גרילי גז", טוענים שהוא גם הגורם המכריע לקניית גריל הגז, הוא העובדה שאין צורך בהתעסקות בצליית הבשר. די בהדלקה אחת עם מצת, והבשר נצלה תוך דקות ספורות, ואף במידה המתאימה. יתרון נוסף, כאמור, היכולת לווסת את רמת הצלייה, בעזרת הקטנת או הגברת להבת הגז. לבסוף, שימו לב, אומרים ב"הכל לים גרילי גז", בגריל הגז אין התעסקות בלכלוך וגחלים, כפי שיש בגרילי הגחלים, החדשים יותר או פחות. גריל גז צולה את הבשר, אך באופן נקי להפליא.

לסיכום, אם נמאס לכם מההתעסקות, ומכאב הראש הכרוך ב"על האש" עם חברים, כדאי לכם לחשוב שוב ולרכוש את גריל הגז. זה יותר מנוחות או ניקיון, זו חוויית צליית בשר אחרת לגמרי. את הזמן שהייתם מבזבזים ליד המנגל, תוכלו לבלות בשתיית כוס יין טוב, עם הבשר הצלוי ומוכן, והחברים.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן