צבעי פסטל לקיץ 2022- ככה תשלבו אותם בבית שלכם

תוכן עניינים

שנת 2020 הייתה שנה מאתגרת לרובנו, בלשון המעטה. המשבר העולמי הגדול שקרה בעקבות מגפת הקורונה גרם לכולנו להרגיש קצת פחות בטוחים במציאות ואם הפנים אל העתיד הלא נודע. המצב אליו נקלענו גרם לנו להבין שתאכלס: אין כמו בבית. חשוב לנו שהאזור האישי שלנו ישדר נוחות ויכניס שמחה לחיים שלנו. 

הצבע הירוק:

המראה האורבני שבתוכו אנחנו חיים גורם לנו להתגעגע מאוד לטבע ירוק ונופים שלווים. בהמשך לכך, החלטנו לאמץ אל תוך הבתים והדירות שלנו את עולם הצומח. הטבע עושה לנו נעים בנפש ובלב וירוק באופן כללי זהו צבע שמשדר התחדשות, פוריות, אנרגיה, בריאות והוא אף מסייע בהקלה במצבי מתח, דיכאון וחרדה. מגמת הירוק היא כלל לא חדשה, היא פשוט תפסה תאוצה רבה בזמן האחרון ובמיוחד במשבר הקורונה. 

הניודים האהובים:

צבעי הניוד שאנחנו כל כך אוהבים לאהוב משדרים: טבעיות, נטרליות, צבעים מאוד שורשיים וארציים. הגוון הזה משתלב מושלם בבתים ודירות על גבי הקירות או באביזרים קטנים שמשדרגים את החלל. הוא מחליף את הלבן הבסיסי שאנחנו מכירים ורגילים אליו ומכניס תחושה אחרת, חמימה, נעימה ושלווה יותר אל החדר או החלל. 

ניתן לשלב צבעי פסטל בבתים של כולנו בכל מיני אפשרויות, במצעים, ריהוט או ריהוט משלים, אגרטלים, אביזרי נוי בסלון ובחדר השנה ואפילו לשלב את זה במטבח שלכם עם כלי מטבח בצבעי פסטל.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן