פרקט לימינציה או פרקט פולימרי?

תוכן עניינים

מתחשק לכם להחליף את הריצוף בבית? אחת מהאפשרויות השכיחות היא רכישת פרקט לשדרוג הבית. הוספת פרקט היא דרך אידיאלית לריצוף של חדרי שינה, אך לא רק. יהיה ניתן להשתמש בסוגים שונים של פרקט בכל מיני אזורים שונים בבית או בעסק. מכאן עולה השאלה, איזה סוג של פרקט הכי כדאי לרכוש לבית – פרקט לימינציה או פרקט פולימרי? בדקנו את שתי האפשרויות הללו, כדי שתוכלו לבחור את האפשרות הנכונה לכם. נדגיש כי האפשרות שנכונה לכם היא לא בהכרח האפשרות הנכונה עבור אחרים. כל אחד צריך לעשות את השיקולים שלו בעת בחירת הפרקט החדש לבית או לעסק.

מהם היתרונות של פרקט למינציה?

העמידות של פרקט למינציה גבוהה במיוחד, כל עוד התקנתו נעשית לפי כל הכללים. הפרקט הזה יהיה עמיד מפני שריטות, מכות, כתמים, פגיעות וכל נזק אחר. ההרכבה של פרקט למינציה היא פשוטה, באותה מידה גם הפירוק שלו לא יהיה מורכב. המחיר של הפרקט הזה יהיה ידידותי בהשוואה לפרקטים אחרים שעשויים לעלות לכם ביוקר. אלה הם היתרונות הבולטים ביותר של פרקט למינציה לעומת פרקט פולימרי.

אילו פלוסים יש לפרקט פולימרי?

הניקוי של פרקט פולימרי הוא פשוט, בין אם אתם מנקים באופן קבוע או פעם בכמה זמן. גם כאן ניתן להגיד כי העמידות של הפרקט גבוהה, בטח מפני מים שעלולים להזיק לפרקטים אחרים. עם רכישת הפרקט תוכלו לקבל אחריות ארוכת טווח, כזאת שתעניק לכם שקט רב. מדובר על רכישה שאתם עושים אותה תוך מחשבה לשנים ארוכות קדימה.

איך תדעו באיזה פרקט לבחור?

הבחירה בין פרקט למינציה לבין פרקט פולימרי היא לא בחירה פשוטה. אנו מציעים לכם לבחון את שתי האפשרויות כדי שתוכלו לבחור מה שנכון בשבילכם. שני הפרקטים האלה עמידים, כל אחד מהם מגיע עם עיצוב שונה ועם נראות אחרת. אחרי שתבחנו את כל האפשרויות השונות תוכלו להגיע לתובנה שתהיה נכונה בשבילכם. זה שאחרים בוחרים בפרקט אחד זה לא אומר כי יהיה עליכם לבחור בו גם. תנסו להבין אילו אפשרות תתאים למבוקשכם כמו כפפה ליד. 

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן