איך לשדרג את הקינוחים שלכם?

תוכן עניינים

יום שישי שוב מגיע ואיתו האורחים – בין אם הם קבועים או חדשים, הרצון להפתיע ולייצר חוויה מהנה עבורם ועבור המשפחה שלנו תמיד נמצא שם. אבל כמה פעמים אפשר להמציא את עצמנו מחדש? לעיתים, החיפוש אחר הדבר הגדול הבא יכול להתיש וגם לפגוע מעט בהנאה בתהליך האפייה או הבישול. כדי שלא נאבד תקווה, אספנו עבורכם שלושה טיפים שיעזרו לך לשדרג את הקינוח המוכר מבלי לצאת מהכלים. 

אלו כמה מהדרכים הפשוטות והנגישות בהן ניתן לשדרג את הקינוח שאחרי הארוחה:

כלי הגשה מפתיעים

לעיתים, כל מה שצריך כדי לרענן את הקינוח שלנו הוא החלפה של הצלחת הקטנה והמוכרת עם המזלגון שנלווה אליה דרך קבע. בחירה בכלים מעט יותר מרשימים או שונים כמו מזלג שהוא גם כפית ועשוי חומר שונה מהסכו"ם הרגיל שלנו כמו נחושת או חרס יכולים להספיק בהחלט כדי לשדרג את החוויה עצמה. 

קישוטים אכילים

קישוט הצלחת היא משימה לא פשוטה לרבים מאיתנו. אבל אם כבר הולכים על זה – מומלץ לעשות שימוש בקישוט אכיל שישרת את המנה. קישוטים אכילים כמו פרחים, פרי עונתי וטרי, רוטב או זיגוג שמונח בצורה או מצב צבירה אחר לצד הקינוח ועוד. ההשראה נמצאת בכל פינה ברשת או בתוכניות ריאלטי הבישול האהובות והמוכרות, דרכן ניתן להיחשף לצורות הגשה מעניינות וחדשניות בכל קנה מידה. 

תבניות סיליקון מיוחדות לאפיה 

במקרים רבים אנו משתמשים באותה תבנית סיליקון שמייצרת לנו את תצורת הקאפקייקס המוכרת. אבל אם נגיש הפעם את העוגה בצורה קצת אחרת ונשבור את השגרה – התגובות לא יאחרו להגיע. ניתן כיום להשיג מגוון תבניות סיליקון שונות ומפתיעות שיהפכו את הקינוח שלך לשיחה סביב השולחן.

שינוי קטן שעושה הבדל גדול. אולי הפעם, כשנכין כדורי שוקולד, נחליף מעט מהשוקולד בחמאת בוטנים? אולי במקום להספיג את הבישקוטי בקפה עבור הטירמיסו – נספיג אותם בליקר מתקתק עם כרמל? בתהליך האפיה, אנו יכולים לקחת פה ושם יוזמות קטנות שלא ישנו את המתכון עצמו אלא יכניסו בו משב רוח מרענן מבלי לגרוע מאיכות תהליך האפיה המדויק.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן