מתנות שוות לחינה: כל מה שהכלה תשמח לקבל

תוכן עניינים

בעבר הלא רחוק, היו נוהגים לתת מתנות לחינה (כלומר, תכשיטים, מצעים, כלי בית וכו'). האורחים שהוזמנו לחינה דאגו לכך שבני הזוג יוכלו להתחיל את החיים המשותפים שלהם כאשר יש ברשותם את כל הפריטים שהם זקוקים להם במהלך חיי הנישואין. עם השנים, הנוהג הזה התחיל להיעלם ובמקומו, הגיעו הצ'קים, המזומנים וכרטיסי המתנה שגרמו לזוגות רבים להניח את הכסף בחיסכון. מעטים יודעים, אך יש זוגות שמעדיפים לקבל מתנות ממשיות עבור הכלה, כמו שרשראות, טבעות או צמידים. כאלו שיאפשרו לה ליהנות מהן ביום יום. אנחנו כאן כדי לאפשר לכם לדעת מה בדיוק הכלה רוצה לקבל מכם במתנה כשאתם מגיעים לחינה שלה, כל שעליכם לעשות בתור התחלה זה לקרוא את השורות הבאות.

  1. תכשיטים

כל כלה תמיד שמחה לקבל תכשיטים, ואם בחרתם לתת לה תכשיטי זהב, היא בכלל תודה לכם. אין דבר יותר משמח מלקבל עגילים, שרשראות או צמידים חדשים שיאפשרו לה להתהדר בהם במהלך אירוע החתונה עצמו ובאירועים אחרים שיגיעו לאחריו. חשוב לציין כי לעיתים יש כלות שמעדיפות שלא לקבל טבעות במתנה מכיוון שאין זה נוח להן לענוד גם את טבעות אירוסין והנישואין יחד עם טבעות נוספות. אך לכל כלה יש העדפה אחרת. כך שאם בחרתם בקנייה של טבעת, מומלץ לבדוק איתה מראש ולבחון שאכן מדובר במתנה שמתאימה לה.

  1. תכשיטים בעיצוב אישי

אם אתם רוצים לאפשר לכלה להיות ממש מאושרת, אתם צריכים ללכת אל מעצב תכשיטים ולבחור לה תכשיט בעל עיצוב אישי. מתנה זו מתאימה למי מכם שמכירים את הכלה לעומק ויודעים בדיוק מהו העיצוב המתאים לה ביותר. אצל מעצבי תכשיטים תוכלו למצוא את סוגי התכשיטים הבאים:

  • עגילים
  • שרשראות עם תליונים או בלי
  • טבעות בגדלים שונים 
  • צמידים עם תליונים או בלי

חשוב לציין כי יש מעצבים שבוחרים למכור אך ורק תכשיטי זהב או כסף, כך שאם לכלה שלכם יש העדפה לאחד מהשניים, כדאי שתבררו זאת מראש.

  1. תכשיטי וינטג'

טוב, עליתם עלינו. אנחנו כאן כדי להציע לכם תכשיטים, תכשיטים ועוד תכשיטים.
אנחנו פשוט מאמינים שזו המתנה הכי טובה שכלה יכולה לקבל.
ההמלצה האחרונה שלנו היא לקנות תכשיטי וינטג'. ניתן לקנות אותם בחנויות הבאות:

  • ברשתות של חנויות תכשיטים 
  • אצל מעצבים שמאפשרים לקנות טבעות, עגילים או שאר סוגי התכשיטים תוך עיצוב אישי

אנחנו מאמינים כי תכשיטי וינטג' הם הבחירה הטובה ביותר, הם אף פעם לא יהיו "פאסה", פשוט כי הם לא מתאימים את עצמם לאופנה חולפת. גם בקטגוריה זו תוכלו לקנות שרשראות, צמידים או כל תכשיט אחר שעונה על הקטגוריה של וינטג'.

אלו 3 ההמלצות שלנו עבורכם למתנת חינה מושלמת שהכלה תשמח לקבל, כעת, נותר לכם רק לגשת ולקנות את התכשיט המתאים ביותר לכלה.

עכשיו הגענו לחלק המעניין, איפה כדאי לקנות את התכשיטים האלו? עולם התכשיטים יכול להיות יקר מאוד ובמיוחד לאלו שלא יודעים לאן ללכת ובשביל זה אנחנו פה! בסקר נרחב שערכנו ובו נמדדו מדדים כמו שביעות רצון, איכות התכשיטים, מחירים, שירות לקוחות ועוד מספר פרמטרים שבסוף כולם בונים יחדיו את התוצאה המדויקת ביותר, עלה כי מגנוליה היא החברה הטובה ביותר בשוק היום לרכישת תכשיטים. החברה ניצחה את כל המתחרות הדומות שלה כמעט בכל הפרמטרים, אנחנו ממליצים לכם או לכן להיכנס לאתר ולהתרשם מהמבחר האדיר של תכשיטים, טבעות, שרשראות, תכשיטים בעיצוב אישי ועוד ועוד!

רוצים להמשיך לקרוא?>>prize.org.il

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן