לפני שקונים – טיפים לבחירת שרשרת זהב

תוכן עניינים

בין אם אתם מחפשים שרשרת זהב כמתנה ובין אם אתם מעוניינים בשרשרת עבור עצמכם, להלן מספר טיפים ישימים אשר בכוחם לסייע לכם לבחור בשרשרת איכותית אשר תענה על מלוא דרישותיכם והעדפותיכם: 

סגנון עיצובי


שרשראות זהב יכולות להגיע במגוון רחב של עיצובים שונים, ההמלצה היא להבין תחילה מה הסגנון העיצובי המועדף – האם ההעדפה היא לשרשרת זהב עדינה או דווקא לשרשרת בולטת, ייחודית ומלאת נוכחות.
כדאי גם לשים דגש על אורך השרשרת בה אתם מעוניינים וכמובן, עבור מי היא מיועדת – כאשר, חשוב שהשרשרת תתאים לסגנונו ותענה על טעמו האישי.

המטרה בגינה השרשרת מיועדת


האם מדובר בשרשרת זהב אשר אמורה לשמש ליום יום? האם היא אמורה לשמש לאירוע מיוחד ולכן גם להשתלב עם הופעת לבוש מסוימת? דגש על הנושא הזה יאפשר להתמקד בשרשראות הרלוונטיות והמתאימות (לפחות בכל מה שקשור לעיצובים ולסגנונות של השרשראות). 

מה גובה הקראט של הזהב?


קראט מודד למעשה את מידת הטוהר של הזהב. ככל שהקראט הינו גבוה יותר המחיר של השרשרת יהיה גם הוא גבוה יותר.
יש לקחת בחשבון שככל שהקראט הינו גבוה יותר, הזהב גם יהיה רך יותר ויהיה חשוף יותר לשריטות ולפגמים שונים – כך שההמלצה היא לא למהר ולבחור בקראט הגבוה ביותר, אלא גם לוודא שהמתכת תהיה קשה ועמידה. 

התקציב אשר יוקצה למטרה


כמובן, שמחירה של שרשרת זהב יושפע במידה רבה מהקראט, אך גם מפרמטרים נוספים כמו: המותג אשר עומד מאחורי השרשרת, העיצוב ועוד.. מהסיבה הזאת, ההמלצה היא להגדיר את התקציב אשר יוקצה למטרה ולמקד את החיפוש בהתאמה.
כאן חשוב לציין, שסקר מחירים מקדים יאפשר לאתר את שרשרת הזהב הרצויה במחיר הטוב ביותר. 

יישום כל הטיפים הללו בפועל יאפשר לבחור בסופו של דבר את שרשרת הזהב הטובה והמתאימה ביותר וכמובן, לקבל את התמורה הטובה ביותר עבור התקציב אותו אתם מקצים למטרה – ומכיוון ששרשרת זהב כרוכה בעלות לא קטנה, ההמלצה היא להשקיע את הזמן והמחשבה הנדרשים על מנת להבטיח את הבחירה האופטימאלית. 

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן