נעלי כלה: מה חשוב שיהיה בנעל שתנעלי ביום החשוב בחייך?

תוכן עניינים

חתונה הוא יום גדול מלא בהתרגשות ובהתרוצצויות. חשוב שהנעל שתנעלי יפה כיאה לחתונת החלומות אך גם תשרת אותך ותהיה נוחה לאורך כל האירוע

הנוחות מעל הכול

ביום החתונה חשוב מאוד שהכלה תרגיש יפה ותיראה כמו שחלמה, אך כדאי לזכור שהיום הזה הוא יום עמוס, מלא בריצות ובשעות ארוכות על הרגליים. על נעלי הכלה להיות נוחות עד כמה שניתן, בעלות עקב נמוך, או עקב גבוה עבה ותומך. את פנים הנעל ניתן לרפד ברפידות מסיליקון או רפידות מוקצפות על מנת למנוע החלקה בתוך הנעל, הזעה מרובה, שלפוחיות ופצעי לחץ שונים. סוליית הנעל צריכה להיות מחוספסת ואיכותית על מנת למנוע החלקות ונפילות בעת הצילומים או הריקודים. 

הסגנון – חייב להתאים לאירוע

על נעלי הכלה להתאים לסגנון השמלה ולסגנון האירוע בכלל. למשל, אירוע כפרי הנעשה בחצר בקיבוץ או בגן לא מרוצף לא כל כך יתאים לנעליים עם עקב גבוה וחד, שמלה כפרית לא תתאים לנעליים נוצצות וכו'. בנוסף, כדאי לחשוב על השימוש בנעליים אחרי החתונה ולבחור נעליים שיוכלו להינעל גם בהמשך עם לוקים אחרים. כמו כן יש להתאים את הנעליים לעונות השנה ולא לנעול סנדלים בחתונות חורף  קרות. ישנן כלות שבוחרות להחליף נעליים בין שלב החופה לשלב הריקודים.

אהבתם את הכתבה? >> sandruki.co.il

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן