שילוב צבעים מהמם בין חולצה למכנס

תוכן עניינים

נמאס להתלבש בג'ינס וטי שירט לבנה או שחורה? הנה כמה כללים לשילוב צבעים.

מקושקש וחלק

אחד משילובי הבגדים הקל ביותר הוא שילוב מקושקש עם חלק: אם המכנסיים או החצאית שלכם מקושקשים, מעוטרים או משלבים יותר מבד אחד, כדאי שהחולצה תהיה חלקה ולהיפך. התאמת הצבעים במקרה כזה די קלה: ניקח אחד מהצבעים המופיעים בפריט הלבוש המקושקש, נשתדל לכוון לצבע שמופיע הרבה אך סולידי, ונתאים לו פריט חלק באותו הצבע. הצבע החלק המתכתב עם העיטורים או הציורים על הפריט המקושקש מאגד את הלוק ביחד ומאזן את הדוגמה העמוסה.

בגדים חלקים

במידה ואתם נמנים על אלה שאוהבים את הבגדים שלהם חלקים ולא מקושקשים – אין בעיה. אפשר לשלב חולצות, חצאיות ומכנסיים בשני צבעים חלקים. שילובי צבעים הם עולם שלם שאפשר ללמוד אותו בקפידה, אך העקרונות הבסיסיים הם קלים: נחפש צבעים המשלימים זה את זה אך בטונים סולידיים. למשל: כחול וכתום הם צבעים משלימים אך במידה ונבחר לשלב אותם נבחר בטון כהה ונשלב מכנס כחול כהה, כמו מכנס ג'ינס, עם חולצה בכתום-חמרה.

בנוסף, כאשר לובשים פריטים חלקים אפשר לצרף להם אקססוריז בצבעים התואמים ולהעשיר את כל הלוק, ועדיין יתקבל לוק סולידי אך מושקע המראה שהייתה מחשבה מעמיקה מאחוריו.

לעוד כתבות בנושא אופנה הכנסו ל mish-mish.org.il

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן