המעילים הכי נכונים לחורף 2022

תוכן עניינים

החורף בפתח והעונה הקרה מכריחה את כולנו להתלבש יותר חם ולהתגונן ממפגעי מזג האוויר. אז מה המעילים הכי טרנדיים לשנת 2022?

הקלאסיים

מזג האוויר המתעתע גורם לכך שקור לא תמיד מגיע עם גשם או שלג, ולכן השנה ניתן לראות מעילים אלגנטיים מצמר, מעילים קצרים באורך הבטן מפוך ומעילי גשם שפתאום חזרו לאופנה. המעילים הקצרים, הניתנים לרכישה ברשתות המובילות, משדרים קלילות מצד אחד יחד עם שמירה על חום הגוף כראוי. נגמרו הימים בהם נדרשנו לבחור בין נוחות למראה מכובד – בשנת 2022 המראה הקלאסי חוזר לאופנה יחד עם מעילי פוך בגזרות מחמיאות למדי. 

המקוריים

יחד עם המעילים הקלאסיים העל- זמניים, מתאפיינת אופנת חורף 2022 גם במעילים בעלי עיצוב פחות שגרתי. מעילי שמלה מניילון ומעילי פרווה כבדים מככבים יחד עם מעילי גברים המגיעים עד לגובה הירך. חלק מהמעילים השנה הם מעילי אובר סייז המאופיינים בבדים, מרקמים והדפסים כבדים המושכים תשומת לב כמו הדפס פרחים צפוף, מרקם ניילוני מבריק או הדפסי חיות כמו מנומר או פסים. 

נראה שהשנה המראה הולך להתחלק ל-2: המעילים הקטנים בעלי החיתוך הגבוה, האמורים להדגיש את הגזרה, או מעילי האובר סייז אשר מטשטשים כליל את תווי הגוף ונותנים תחושה של חום והתכרבלות. 

לא יכולים להפסיק לקרוא? >> vikush.co.il

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן