איך הגענו למצב שבו פיג'מה היא הפריט הכי חשוב בארון הלבוש שלנו?

תוכן עניינים

מגפת הקורונה הביאה על העולם מספר שינויים גדולים ורוחביים, וביניהם – אנשים רבים עברו לעבודה מהבית. כאשר היציאות החוצה הולכות ומתמעטות, אנחנו מוצאים את עצמנו לובשים יותר ויותר שעות את בגדי הבית שלנו – אז למה בעצם לא להשקיע בהם קצת?

פיג'מות הן הבגדים שמביעים את משאלת ליבנו העמוקה והכמוסה ביותר – שיהיה לנו נוח. בטח, כשאנחנו יוצאים החוצה אל העולם אנחנו בדרך כלל משתדלים להיות נעימים לעין, להתאים את עצמנו לקוד הלבוש סביבנו ולאסוף את עצמנו לכדי דמויות ייצוגיות ורציניות – גם אם זה לא הדבר שהכי נוח לנו. הבית הוא הממלכה הפרטית שלנו שבה אנחנו חופשיים להיראות ולהרגיש איך שנרצה, ועכשיו כשאנחנו מבלים בבית הרבה יותר זמן ביממה – אין סיבה שלא נספק לעצמנו נוחות מקסימלית וחופשיות מלאה.

הסוד הוא בבד

מה שהופך פיג'מה לפיג'מה הוא בדרך כלל הבד הנעים ממנו היא עשויה – שאמור אפשר לנו את השינה הנוחה והשלווה ביותר, ולא להציק לעור שלנו. בדי פיג'מה הם בדרך כלל מבוססי כותנה, טריקו או לייקרה, ויוצרים מרקם רך וחלק, מאפשרים תנועתיות לא מוגבלת במיטה, ולא מורגשים לרעה על העור בזמן שאנחנו רובצים או שוכבים. כדאי להרגיש את הבד לפני קנייה, או לעיין בהרכב הבדים אם הקנייה היא מקוונת – ולוודא שאנחנו לא רוכשים פיג'מה מחוספסת או קשה שתגרה את העור שלנו.

פיג'מה לפי אקלים – בבית ובחוץ

חוויה של נוחות אף פעם אינה מושלמת אם היא לא מותאמת לטמפרטורה של הסביבה. בהינתן שאנחנו נמצאים בבית שלנו – נרצה להתאים את הלבוש אליו ולמנהגי המיזוג שלו. אם הבית מאוד ממוזג – כדאי ללבוש לבוש שבו לא יהיה לנו קר – אולי פוטר, או פליז, או טריינינג. אם הבית יחסית חם, נעדיף בדים דקים וקלילים יותר, שישמרו עלינו מאווררים. זה נשמע מאוד אינטואיטיבי, אבל יכול לבלבל, כי לקנות פיג'מה שמתאימה לטמפרטורה בחוץ, ובסוף להיות איתה בבית שבו הטמפרטורה שונה מאוד – יכול להיות מבאס.

גזרה

בהמשך לאותו קו של נוחות – בדרך כלל הפיג'מות שלנו יהיו יחסית רפויות על הגוף, ובטח שלא מחויטות או נוקשות. חלק מהאנשים כמובן יעדיפו דווקא בגד צמוד יחסית, שלא זז יותר מדי על הגוף שלהם (ואז הוא כנראה יהיה מסוג די נמתח). קיימות היום (ולמעשה מאז ומתמיד) חליפות פיג'מה שלצד זה שהן מאוד נוחות – הן גם בעלות מראה יחסית מחויט (צווארון וכפתורים) – לאלה מאיתנו שרוצים לשמר חזות סולידית של רשמיות.

במיוחד בתקופה האחרונה שבה התחלנו לבלות זמן רב יותר בבית – חשובה לנו הנוחות של הבגדים שאנחנו לובשים בו. פיג'מות בדרך כלל עשויות על מנת לספק לנו את הנוחות המירבית, ובסוף זה מושפע במיוחד מהעדפות אישיות וטעם פרטי.

איפה קונים את הפיג׳מות הכי מפנקות?

הרבה רשתות עלו על הגל והחלו לייבא ולמכור פיג׳מות, בכנות? האיכות הנמוכה והייצור הגרוע לא מצליח לעבוד עלינו. אבל כדי שאתם לא תצטרכו ליפול ולקנות פיג׳מה לא טובה אנחנו חיפשנו אחר הפיג׳מות המשתלמות ביותר והמפנקות ביותר במיוחד לקראת החורף בצל הקורונה.
אז בטוח שאלתם את עצמכם, איפה אפשר לקנות פיג׳מות מושלמות? התשובה היא ברורה – בגוטקס! מותג בגדי הים החל למכור קולקציית פיג׳מות שגרמו לנו לרצות להישאר כל היום (וכל הלילה) עם אותה הפיג׳מה, ולא מספיק שהן הפיג׳מות הכי מפנקות ונעימות שמצאנו הן גם במחיר הכי משתלם! בקיצור – בפעם הבאה שתרצו לקנות פיג׳מה אתם כבר יודעים לאן ללכת.


אהבתם את הכתבה>>peak.org.il

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן