איזה נעליים הכי מתאימות לעבודה?

תוכן עניינים

מהי הנעל שהכי מתאימה לעבודה? בין אם אתם עובדים בבית חולים , במפעל , במטבח או בכל עבודה שדורשת לעמוד על הרגליים שעות נוספות , כדאי שתדעו מה חשוב בבחירת נעל עבודה. נעל עבודה נכונה יכולה להגן מפני סכנות כגון חפצים כבדים, טמפרטורות לא שגרתיות, כימיקלים ועוד. על מנת להיות יעילים בעבודה, חשוב להתייחס ליציבה נכונה שמושפעת המון מהנעליים שאנחנו נועלים , וחשוב שנעל עבודה תציע את הנוחות וההגנה הנדרשת.

להלן סוגי נעלי עבודה מומלצות שיחזיקו אתכם על הרגליים:

נעלי אוקספורד

נעלי האוקספורד הם כנראה נעלי העבודה הפופולרים ביותר בקטגוריית “נעלי עבודה”. הנעל עשויה מעור או זמש ועם סולייה עבה במיוחד להגנה מפני נזקי מים או שלג. נעלי אוקספורד הרשמיות הן בצבע שחור , אבל הן מגיעות גם בגוונים רבים ושונים. נעלי האוקספורד עשויות להיות יקרות יותר מסוגים שונים של נעלי עבודה, אך היתרון הוא שהן מחזיקות שנים רבות וידועות כנעליים עמידות.

נעלי Crocs

נעלי הקרוקס היו מאז ומתמיד סוגייה בעולם האופנה, ועל כך נוכל לדבר רבות , אבל על דבר אחד אי אפשר להתווכח! זו נעל העבודה מעולה, במיוחד לתחום המסעדנות. אז מה הופך את הנעליים השנויות במחלוקת לנעלי עבודה כלכך טובות?

1.נוחות וקלות הודות לעיצוב הארגונומי שלהם.

2.עמידות למים ולחומרים שונים אחרים ומאפשרות אחיזה טובה על סוגי משטח שונים, קלות לניקוי ולא נשחקות עם הזמן , וזה מאוד חשוב כשמדובר בהנעלת עבודה.

3.מחיר נגיש לכל כיס. נעלי Crocs הן זולות בעיקר בגלל שהן מיוצרות בתפזורת, וזו הסיבה שהן עולות פחות מזוגות נעליים דומות אחרות. ייצור המוני עוזר לשמור על המחירים הנמוכים עבור Crocs.

נעלי Blundstone & redback

בלנסטון ורד בק היא חברה בבריטניה שנמצאת בתעשיית הנעליים למעלה מ-150 שנה. הם מתמחים בנעלי עבודה לאנשים שעומדים על הרגליים כל היום, כמו אחיות, פרמדיקים, קציני אכיפת חוק שפים ועוד. הנעליים תוכננו להיות עמידות וקלות משקל עם סוליה חיצונית נגד החלקה. העקב של הנעל מחוזק בפלדה בכדי למנוע ממנו להישבר בעת הליכה על משטחים כבדים כמו רצפות בטון או מתכת.

ככלל, הנעליים הטובות ביותר לעבודה אולי לא הכי אופנתיות אבל הן ללא ספק חייבות לספק נוחות ופרקטיות! חשוב לזכור שנעל נוחה יכולה לעשות את כל ההבדל בעמידה ממושכת על הרגליים, להשפיע על היציבה ולמנוע כאבים.  

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן