מסעדנים? כך תייעלו את ניהול המסעדה שלכם

תוכן עניינים

לפני לא המון שנים, היינו יוצאים למסעדות רק כאשר הייתה סיבה למסיבה. אך בתרבות של היום, במיוחד לאחר תקופת הקורונה, בהם לא יכלנו לצאת למסעדות. הציבור הישראלי פוקד את המסעדות על בסיס יומיומי, בכל הארץ, בכל הגילאים ובכל המגזרים. המטרה של המסעדנים היא כמובן לתת את המזון הטוב ביותר, השירות הטוב ביותר והמחיר הטוב ביותר. בפועל, כאשר ממשקי העבודה בין המלצר, למטבח, לאחמ"ש, למארחת מתבצע בצורה טובה, כל המסעדה יכולה להיות רגועה. באמצעות קופה למסעדה מטרה זו יכולה להיות מושגת בקלות וביעילות.

שריקת הפתיחה

עם הכניסה למסעדה מתחיל השירות, ותמיד כדאי להתחיל ברגל ימין. קופה למסעדה מסייעת בניהול השולחנות ובתקשורת שבין המסעדה שצריכה להיות ערוכה לסועד, לבין המארחת. בין אם הוזמן מקום מראש ובין אם על בסיס מקום פנוי, כאשר בעמדת האירוח, מסונכרנים על מה שקורה בתוך המסעדה ניתן להושיב את האורח בזריזות וביעילות על פי בקשותיו.

בקשות מיוחדות – אין בעיות!

חווית הסועד מושפעת מהשירות. כאשר השירות אישי, אדיב ומהיר, הלקוח מרוצה. בשנים האחרונות התפתחה מודעות לצמחונות, טבעונות, רגישויות כאלה ואחרות ולפעמים לצערנו גם אלרגיות שעלולות לסכן חיים. וכמובן לא נרצה שאצלנו הדבר ייפול בין הכסאות. בעזרת קופה למסעדה, המלצר ממש לא צריך ללכת בין הכסאות עד למטבח, אלא יכול בקלות לבצע שינויים ספציפיים במנה ולשלוח להזמנה, כך שהמטבח מקבל את המידע בבטחה ובמהירות וכך למנוע החזרת מנות ותקלות מיותרות.

סליחה, אפשר חשבון?

האוכל היה טעים, הלקוחות שבעו ועכשיו כל שנותר הוא לשחרר אותם לדרכם, אך לפני כמובן לגבות את התשלום. אחרי הכל, בקופה עסקינן. היעילות של הקופה למסעדה מוכיחה עצמה גם כאן, באמצעותה ובאמצעות מערכות ההפעלה השונות והמוצרים הנלווים, יוכלו המלצרים לבצע פעולות בשלב התשלום. תשלום באמצעות שוברים למיניהם, צירוף למועדון הלקוחות, פיצול החשבון למספר סועדים המשלמים בנפרד, תשלום באשראי במערכת סליקה והכל בצורה נוחה לשימוש ופשוטה לתפעול כך שגם בשעות השיא וגם אם מדובר בעובד החדש ביותר הכל יתנהל באופן היעיל והנעים ביותר.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן