הדברת פשפש המיטה

תוכן עניינים

שיטה חדשנית להדברת פשפש המיטה 

אתם נעקצים בלילה, מתגרדים בבוקר ולא מבינים אם טיילו עליכם חרקים במהלך השינה או שזה היה רק חלום? 
ברוכים הבאים, גם אתם "זכיתם" בפשפשי מיטה. מיד נסקור בקצרה מה הם הסימנים, מהי שיטת הטיפול החדשנית, כמה הכל עולה וכיצד לא רק שהשיטה מוזילה לכם עלויות אלא גם מצילה לכם את הריהוט, המזרון הנגוע ובסיס המיטה. פשפשי המיטה הם חרקים זעירים (אך נראים לעין) בצבע אדמדם-חום. טרם לקיחת הדם שלכם (אלו החרקים היחידים שניזונים מבני אדם ולא מחיות) הם יהיו בצבע יותר אדום – שקוף ופחות אדום – חום. ככל שהם יתעצמו, ישגשגו ו"יחגגו עליכם" הם יגדלו (עד גודל 2 ס"מ) וצבעם יהיה אדום בוהק. 

מה הם הסימנים לפשפשי מיטה?

מלבד לראות את פשפש המיטה עצמו תוכלו לזהות את קיומם לפי סימנים. הסימן הבולט ביותר הינו נקודות שחורות (צואת הפשפשים) שהן יופיעו תחילה בבסיס המיטה (חפשו בחריצי המסגרת) ובכפלי המזרון. סימנים של כתמי דם על הסדין ו\או על המזרון הם נדירים יותר. 

שיטת הטיפול החדשנית לפשפשי המיטה – טיפול בחום

פשפשי המיטה פתחו תנגודת (עמידים לחומרי הדברה) לתכשירי הדברה ומהסיבה הזאת צוות מזיקיס חיפש דרכים אלטרנטיביות לטיפול בבעיה. לאחר חיפוש חוצה אוקייאנוסים גילינו שבארצות הברית מטפלים בחום. מה הכוונה? בגדול "הופכים את החדר לסאונה". מעלים את הטמפ' הכללית בחדר ל – 60 מעלות ומאחר ופשפשי המיטה (וגם ביצי הפשפשים) מתים בטמפ' של 52 מעלות הטיפול הזה הורג ב – 100 אחוז את כל המזיקים הללו. 

לאחר ביצוע טיפול בחום יבוצע ריסוס נגד פשפשי מיטה לצורך "וידוא הריגה". 

מה משך האחריות לטיפול בפשפשי מיטה בחום?

12 חודשי אחריות לטיפול בפשפשי מיטה. 

מה ההבדל בין טיפול בחום לקיטור? 

בהדברת פשפשים המבוצעת באמצעות קיטור המדביר עובר על כל הפנאלים, בסיס המיטה, המדפים, ארונות הבגדים וכו' באמצעות קיטור אדים בלחץ גבוה. ברגע שהאדים נוגעים בביצים ו\או בפשפשים הם הורגים אותם. שיטת הקיטור הינה סיזיפית, ארוכה ובעיקר עלולה לא להיות יעילה במידה והמדביר "שוכח" לעבור עם קיטור על חלקים כאלו ואחרים בחדר שהוא מניח שלא ימצא בהם פשפשים. 

הדברת פשפשי המיטה בחום מצד שני – מגיעה לכל מקום – לארון הבגדים, לבסיס המיטה לשקעי החשמל, במדפים בספרים ואיפה לא. בנוסף – וחשוב יותר מכל – שיטת טיפול בחום יכולה להציל לכם את המזרנים ובסיס המיטה ולא תצטרכו לזרוק אותם! בשיטה הזאת לא רק שאתם נפטרים מפשפשים אתם גם חוסכים כסף! לא תצטרכו להוציא הוצאות על מזרון, בסיס מיטה או ריהוט חדש. להפך, חושדים שגם הספה בסלון נגועה בפשפשים? הכניסו אותה לחדר החם וגם הספה תהיה 100% מוגנת מפשפשי מיטה. 

אז אם גם אתם רוצים להיפטר מפשפשי המיטה באלגנטיות, כמעט ללא רעלים ולקבל 100% אחריות בצעו עוד היום טיפול בחום לפשפשי מיטה ושימו את הצרה הזאת מאחוריכם. 

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן