אחוזי פתיחה של הודעות שלא קיים באף ממשק אחר: הבוט לוואטסאפ כבש את פסגת שיעור פתיחת ההודעות ועקף כל מערכת דיוור אחרת

תוכן עניינים

שיווק בווצאפ דרך בוט לווטסאפ – שיעור ההצלחה

שיווק בוואטסאפ דרך בוט לווטסאפ, מצליח להגיע לאחוזי פתיחה כה גבוהים של הודעות והתעניינות, שעוד לא נראה בשום מערכת דיוור ושיווק אחרת. בוט לווטסאפ מסוגל לבצע שיווק בווטסאפ מאקסל, ולשלוח כך הודעות שיווקיות או מידע למתעניינים ולקוחות קיימים. הנתונים מראים שיעור הצלחה גבוה עקב השיווק בווטסאפ שמתאפשר באופן הזה, ואחוזי פתיחת הודעות גבוהים ומספקים.

איך בוט לווטסאפ תורם לעסק שלך?

מעבר לשיעור ההצלחה הגבוה בנוגע לשיווק בווטסאפ ופתיחת הודעות דיוור, בוט לווטסאפ תורם מאד לכל עסק גם בבחינת השירות וטיבו, ובבחינת החיסכון הכלכלי שהוא מאפשר לעסק:

חיסכון כלכלי –  בוט לעסק בעצם עולה כ- 1000 ₪ בלבד לחודש, אך ממלא מקום של כוח עבודה שכבר אין בו צורך עם הגעתו, וכך חוסך משכורות של חודשים ואלפי שקלים. בטווח הארוך, בוט לווטסאפ גם מייעל את העבודה ומוריד מעומס העובדים אך גם חוסך אלפי שלקים רבים לעסק.

שיווק ושיפור הקשר עם הלקוחות – תכנות הבוט למסרים ולטקסטים המתאימים לעסק, מייצרים שירות איכותי ומעולה, עם מענה מידי ומגוון פעולות ואינטראקציות אפשריות כולל ניהול יומן, שיווק ודיוור ועוד הרבה. 

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן