ייבוש מצע סומסום – מה זה אומר?

תוכן עניינים

ישנה חוסר הבנה רבה כאשר מדברים על ייבוש מצע סומסום. כל אחד יכול לקחת את המחשבה שלו למקום אחר לגמרי, ומכאן מגיעות גם הטעויות. יש כאלה שלא מבינים עד כמה זה חשוב ומשמעותי לייבש את המצע מתחת לרצפה. כמו שאתם מבינים מצע סומסום הוא המצע שנמצא מתחת לריצוף של הבית. המצע הזה נועד בשביל להעניק למרצפות את היציבות הדרושה להן, כך הן מחזיקות זמן רב. אי אפשר להלביש מרצפות על הרצפה מבלי שיהיה מציע שמעניק להן את היציבות ההכרחית. אך מה קורה כאשר חודרים מים אל מתחת לרצפה? בדיוק בשביל זה ניתן לייבש את המצע, ולהחזיר את המצב לקדמותו.

מהו ייבוש מצע סומסום?

ייבוש מצע סומסום הוא בעצם הייבוש של השכבה המיוחדת שנמצאת מתחת לרצפה. מדובר על רצפה שעשויה מגרגרי חול קטנים שנראים כמו סומסום, ולכן מכאן מגיע השם של הפעולה. הייבוש נעשה על ידי ציוד מתקדם שמאפשר לאינסטלטור להכניס אותו אל מתחת לריצוף. החור שעושים בריצוף הוא חור קטן כזה שעושים אותו ברוב המקרים במקום נסתר מהעין. כך תוכלו להיות בטוחים כי המציאות תהיה שלא תמצאו את עצמכם במצב שבו הנזק ילך ויחמיר. הרי ככל שעובר הזמן כמו שאתם מבינים כך המציאות עשויה להפוך להיות הרבה יותר סבוכה.  

מדוע חשוב לעשות במהירות את הייבוש?

חובה לבצע ייבוש רטיבות בריצפה במהירות האפשרית. לא משנה אם מדובר על רטיבות מעל לפני השטח או מתחת לפני השטח. ייבוש מצע סומסום מתבצע מתחת לרצפה, כך שלרוב מגלים את הרטיבות רק בזמן מאוחר. מדוע חשוב לבצע את העבודה במהירות האפשרית? כי המציאות עשויה רק ללכת ולהחמיר ככל שעוברים הימים. כלומר אם לא תטפלו ברטיבות היום, מאוד יכול להיות כי המציאות בעוד כמה ימים תשתנה. במקרה כזה תמצאו את עצמכם במצב שבו הנזק שנגרם לריצוף ולתשתית של הדירה הוא עצום. כזה שאולי לא לקחתם אותו בחשבון כאשר הבחנתם ברטיבות בפעם הראשונה. ההמלצה שלנו אליכם היא לעשות את הייבוש הכי מהר שרק אפשר.

האם ניתן לעשות ייבוש מצע סומסום לבד?

התשובה לשאלה הזאת היא כמובן תשובה שלילית. אף אחד לא יכול לייבש את הרטיבות מתחת לרצפה לבד, גם אם יש לכם כלים לעשות זאת. מוטב כי תעבירו את האחריות לאיש מקצוע שיודע את העבודה על בוריה. זוהי הדרך שלכם להבטיח כי התוצאה הסופית תהיה בדיוק לשביעות רצונכם. הרי מצע סומסום שלא תייבשו אותו כמו שצריך עלול להסב נזק רב בהמשך הדרך. אם יהיה לכם שקט בכל מה שקשור לייבוש המצע תוכלו לדעת כי הריצוף נשאר יציב לאורך זמן. לא תמצאו את עצמכם במצב שבו הבעיות יטרידו אתכם מהבוקר עד הלילה.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן