מתכונים ללא גלוטן

תוכן עניינים

לא מעט אנשים נמנעים מאכילת גלוטן. חלק עושים זאת מטעמים רפואיים שלא מאפשרים להם לצרוך גלוטן אולם אחרים מעדיפים להימנע מצריכת גלוטן מסיבות בריאותיות. בשנים האחרונות קיים מבחר מוצרים גדול שמאפשר לכם להכין מנות נהדרות ללא גלוטן.

מתכונים ללא גלוטן

במתכונים ללא גלוטן, הבעיה המרכזית היא למצוא תחליף לקמח. כל מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא את הקמחים החילופיים שמתאימים לכם. הקמח הנפוץ ביותר הוא קמח תפוחי אדמה שמהווה תחליף לא רע לקמח רגיל. בנוסף לקמח הזה יש קמחים שנעשים מקטניות שונות.
חשוב לדעת מה כיצד לבצע את ההמרה של הקמחים הללו למתכונים שבהם יש קמח שמכיל גלוטן, וכך ניתן להפוך מתכונים רגילים למתכונים ללא גלוטן.

תפריט שמבוסס על מרכיבים שונים

כמובן שתחליפי קמח אינם האפשרות היחידה למתכונים ללא גלוטן. חומרי גלם רבים שאינם מכילים גלוטן מאפשרים לכם להכין מנות מצוינות. במטבח ללא גלוטן חשוב להשתמש בכמה שיותר ירקות, אגוזים, בשרים, עופות ודגים ועם המרכיבים הללו לבנות תפריט איכותי. הגלוטן לא אמור להפריע לכם למצוא מתכונים איכותיים לארוחות טובות.

מתכונים ללא גלוטן

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן