מסעדות מהדרין בצפון – המלצות חמות לחופשה מושלמת

תוכן עניינים

החופש הבא כבר ממש בפתח? אם החלטתם שהצפון הולך להיות היעד הבא שלכם, כדאי להתחיל לערוך את ההכנות כמה שיותר מוקדם. אלו מאיתנו שנתחיל לחפש אחר אפשרויות לינה כבר היום, נוכל למצוא הצעות משתלמות ומזמינות במיוחד. ניתן למצוא כיום וילות נופש לחרדים במחירים משתלמים ולאתר בקלות אטרקציות שיתאימו לכל המשפחה בסביבה. היערכות מוקדמת תבטיח שנוכל לתכנן חופשה חלומית שתישאר בזיכרון זמן רב לאחר מכן. 

מסעדות כשרות סמוכות לוילות נופש לחרדים

ואכן, אין ספק שהצפון מציע לא מעט נופים יפהפיים ובילויים ייחודיים. עם זאת, אי אפשר להתעלם מעוד היבט חשוב של חופשה בצפון – החוויות הקולינריות. בין אם אנו חובבי בשר, אם אנו חוטפים משהו על הדרך או מעוניינים בחוויית טעם ברמת מסעדת שף – הצפון מציע שלל חוויות ייחודיות גם לבלוטות הטעם של הציבור החרדי. לקראת החופשה הבאה, אלו כמה מסעדות מהדרין שאסור לפספס באזור הצפון.

החוויה האיטלקית המלאה במאמה מיה טבריה

כבר שנים שמסעדת מאמה מיה היא מעוז קולינרי ידוע ואהוב בעיר טבריה. זהו מקום אידיאלי למשפחות שמחפשות את השפע המנחם של המטבח האיטלקי. אין הרבה מסעדות מהדרין בצפון שיציעו כזה תפריט מגוון ועשיר מהמטבח הפופולרי הזה. כל השפע הטרי והצבעוני של שווקי טבריה – משלל דגים ישר מהים ועד לירקות טריים ואיכותיים – מככב במנות העיקריות, בפסטות ובמגוון מנות חלביות בסגנון איטלקי. כל הטוב הזה זמין בכשרות מהודרת בהשגחת הבד"צ העדה החרדית ירושלים.

לחזור לניחוחות ההיימישע אסן במנדיס

אי אפשר לדבר על מסעדות כשרות למהדרין בצפון בלי לדבר על המוסד הזה. לאלו מאיתנו שעבורם אין תענוג בעולם כמו מעדני המטבח היהודי האותנטי, מנדיס היא ללא ספק ה-מקום לבקר בו עם כל המשפחה. המסעדה הוותיקה בצפת מציעה שפע מנות קלאסיות מהמטבח היהודי בכשרות המהודרת ביותר. בימי חמישי ניתן ליהנות מתפריט שבת ייחודי הכולל קיגל, טשולנט ושפע סלטים. לאורך כל השבוע ניתן להזמין גפילטע פיש, הרינג, גאלער ועוד שפע של תענוגות. לאלו מאיתנו שהחליטו ללכת על וילות נופש לחרדים כפתרון הלינה שלהם, כדאי לדעת שניתן להזמין אוכל מוכן טרי מהמסעדה הביתה ולהבטיח ארוחת שבת מושקעת במיוחד במהלך החופשה. 

ללכת על מסעדות מהדרין בסטנדרט הקולינרי הגבוה ביותר

תשכחו מהימים בהם כשרות מהדרין דרשה מאיתנו להתפשר על איכות. שפים מובילים בארץ כיום מודעים לביקוש הגבוה בקרב הציבור הדתי והחרדי אחר חוויות מטבח עילית ופועלים במרץ כדי לתת מענה מתאים. אין ספק שמסעדת שף הצוק היא אחת מהחלוצות המובילות במגמה הזו. בפסגתו של צוק ראש הנקרה, כשתחתיכם פרוש הים התיכון כולו במלוא הדרו, ממתינה לכם חוויה בלתי נשכחת. תפריט המסעדה מציע מגוון רחב של מנות בשריות עם חומרי הגלם ברמה הגבוהה ביותר. השירות המוקפד, ההקפדה היתרה על טריות והגשה ברמה של מטבח עילית וכשרות החלק של הרבנות הראשית לישראל, מעניקים יחדיו ארוחה שחותמת כל חופשה עם טעם של עוד. 

במסעדה ניתן ליהנות ממגוון רחב של סלטים יצירתיים וייחודיים, כבד אווז, קבבונים, שקדי עגל ועוד מגוון מנות שחוגגות את המטבח הים תיכוני עם טוויסט מודרני ומתקדם. לחובבי הבשר שבינינו, ממתינים נתחים מיושנים, צלעות ושלל דגים. עם מגוון הקינוחים העשיר ומנות הילדים היצירתיות, ניתן להבטיח שכל המשפחה תיהנה ללא יוצא מן הכלל.

אנו בטלחופש עושים כל שביכולתנו כדי להבטיח שיעמדו לרשותך במקום אחד כל הרכיבים שיוצרים את החופשה המושלמת. מבחירת המסעדות ועד אפשרויות הלינה, ניתן בכמה קליקים לעשות חיפוש נוח באתר ולמצוא את הפתרונות המשתלמים והמותאמים ביותר לאורח החיים שלך. אנו מזמינים אותך לבקר עוד היום ולהתנסות בעצמך.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן