מהו משפך שיווקי?

תוכן עניינים

שיווק העסק הוא עניין של ממש. נדרש הרבה מאמץ מצד בעל העסק בכדי לפרסמו ולחשפו בפני רבים. משפך שיווקי הוא למעשה שיטה שיווקית שתגדיל לכם את המכירות בעסק. בזכות השיטה, ניתן להביא לקוחות שזה עתה נחשפו לעסק לראשונה, ולגרום להם לקנות את אחד מהמוצרים שלכם ממש. 

חשיפה ופרסום העסק – יעזרו לכם לשווק 

ראשית כל, עליכם לגרום לחשיפה כלשהי של העסק שלכם. בין אם זו חשיפה ברשתות החברתיות, או במנועי החיפוש כמו גוגל למשל, אנשים יראו את המודעה שלכם אבל הרבה מהם כנראה ידלגו הלאה, אך יהיו את אלו שיבחינו ויסתקרנו ממה שיש לכם להציע. שיווק באינטרנט הוא אחד הגורמים המצליחים כיום להגיע להישגים. 

תסקרנו ותדאגו שיהיה לכם ערך מוסף 

לקוחות פוטנציאליים שנחשפו לעסק שלכם, רואים את המוצרים שלכם ותהיו בטוחים שלפני הקנייה הם בטח ירצו לשמוע עוד על אותו המוצר. אחת השיטות המדהימות שניתן לאמץ מהמשפך השיווקי היא הערך המוסף, וזה שתמיד יהיה לכם עוד מילים להוסיף על אודות המוצר. כשאתם מבצעים שיווק באינטרנט, תדאגו לכך שיהיה תמיד עוד מילים לקריאה. 

דחיפה אחרונה – והם יקנו את המוצר 

אז לאחר שני השלבים הללו, הם בוודאי מתבלטים קלות ויכולים עדיין להתבלבל ולא לדעת האם העסקה שווה להם. שימו לב בשלב הזה להיות חדים על המכירה, להמליץ להם על טיב המוצר ולשייך את זה אליכם, ועל איך שזה מתחבר אליכם מבחינה אישית. 

הרכישה הגיעה אל סופה 

בסופו של דבר, הלקוח קונה מכם את המוצר וזהו רבותיי המשפך השיווקי. הוא מתחיל עם שיווק באינטנרט, בו הלקוח רק מתחיל להכיר במותג שלכם ולשמוע אודותיו, ואז מתחיל כל התהליך המשמעותי ביותר. עצם הרכישה מעידה הרבה על ההשקעה והרצון שלכם להצליח למנף את העסק קדימה. כשאתם מראים רצינות – הלקוחות יהיו מרוצים מכם. 

משפך שיווקי – הכי טוב לבעלי עסקים 

המשפך השיווקי העצם מתבסס על תאוריה פסיכולוגית שאומרת – קודם כל תכיר, אחר כך תלמד לחבב את המותג ורק אז תסמכו עליו בצורה מספקת בשביל שתוכלו לבצע את הרכישה. עם שיווק נכון באינטרנט ניתן להגיע לחשיפה מטורפת. 

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן