כמה עולה לפרסם בטלוויזיה?

תוכן עניינים

אין ספק כי פרסום בטלוויזיה הוא אחד מאפשרויות הפרסום האפקטיביות ביותר הקיימות כיום, כאשר אחוזי הרייטינג הגבוהים מהווים פלטפורמה פרסומית רבת היקף. אך האם תהיתם לעצמכם פעם כמה עולה לפרסם בטלוויזיה?

פרסום בטלוויזיה

כולנו מכירים את הרגע הזה בו אנחנו חוזרים אל הבית אחרי יום עבודה ארוך, או יום לימודים מתיש, מתיישבים על הספה ומדליקים את הטלוויזיה להנאתנו. כאשר תחביב זה הופך למשותף לישראלים רבים, ניתן להבין כי מדובר למעשה בקשת רחבה של קהל יעד, המהווה כר פורה למפרסמים השונים, המפנים את מיטב המשאבים והמאמצים שלהם לעבר פרסומות הטלוויזיה.

עלות הפרסום הטלוויזיה

מעבר לחשיפה האדירה, פרסומות הטלוויזיה הן לרוב קצרות, ערוכות היטב ובעלות מסר קליט, כך שאנשים רבים ממשיכים לזמזם את השירים והסלוגנים של הפרסומות, גם מעבר לזמן המסך ובהתאם לכך, פרסום בטלוויזיה הפך להיות עניין מבוקש והמחיר? בהתאם. 

פרסומי הטלוויזיה מחולקים לתשדירים, פרסום חסויות ותוכן שיווקי, כאשר עלות הפרסום בטלוויזיה היא נגזרת של משא ומתן של המפרסמים ובעיקר של אחוז הרייטינג. כך, כל נקודת רייטינג יכולה להגיע עד לסכומים של אלפי שקלים – אם ניקח לדוגמה מחיר של 2,000 ₪ שסוכם עבור נקודת רייטינג, כאשר התוכנית בה שובצה הפרסומת תזכה ל – 15% רייטינג, הרי שהתשלום יהיה 30,000 ₪.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן