שעון חכם סמסונג – סקירה מהירה לדגמים שונים

תוכן עניינים

בעוד שהיום ניתן למצוא המון שעונים חכמים בשוק, לא כל השעונים נוצרים שווים, חברת סמסונג מייצרת כמה דגמים של שעונים חכמים, אשר נמכרים בטווחי מחירים רחבים מאוד. חלקם בנויים על הדגש של הסטייל והפונקציות, והשאר מצטיינים במעקב צמוד אחר הכושר צמוד, והם מותאמים אל שימושים אקטיביים ולמספר פעילויות מאומצות. בסקירה הזאת  אנחנו נעבור על התכונות השונות שיש בכל שעון בשביל לעזור לכם לבחור את השעון שהוא הכי מתאים עבורכם. לפניכם יש את השעונים הכי חכמים והכי טובים שיש  לחברת סמסונג. את כל השעונים החכמים של חברת סמסונג אתם תוכלו כמובן להזמין במהירות וביעילות דרך אתר סמארטליקס.


Samsung Galaxy Watch 3


השעון מדגם זה מציע לכם המון פונקציות, כמו מד של צעדים, מד דופק, מעקב צמוד אחר א.ק.ג ומעקב אחר לחץ הדם. הוא מגיע עם ערכה של שבבים של Exynos 9110, מעבד ליבה שהוא כפול, והנפח של האחסון הפנימי בעל 8 גיגה-בייט לכל האפליקציות והמוזיקה. אתם מקבלים כמובן גם גישה אל  Samsung Pay, ולכל המערכת של הקישורים של Samsung אשר מאפשרת שליטה מלאה במכשירים חכמים בכל רחבי הבית שלכם. רזולוציה של 360×360 אשר יוצרת טקסט מאוד ברור ותצוגה חדה. שעון זה מגיע בעיצוב מאוד מסוגנן, והוא בעל מסגרת מסתובבת שמאוד נוחה לשימוש, ותצוגת Super AMOLED מעוגלת בקוטר של 1.4 אינץ', והיא בעלת צבעים מאוד חדים ובהירות גבוהה.


Galaxy Watch 4 Classic


Galaxy Watch 4 מסמן את המעבר אל מערכת ה-Wear OS של גוגל אשר משלבת את הממשק ה-One UI Watch, אשר מזכיר את ה-Tizen וככה הוא מרגיש מוכר יותר אל כל משתמשי סמסונג. השעון זמין בגרסה “רגילה” ומאוד קלה בעלת גוף אשר עשוי מאלומיניום או בגרסה “קלאסית” בעלת גוף פלדת אל-חלד, אשר מגיעה בנוסף עם מסגרת של שעון מסתובבת, אשר בה אפשר להשתמש עם ממשק מערכת מעודכן כמו  בדומה אל הדורות הקודמים. חברת סמסונג ידועה בגלל מסכי ה-AMOLED המאוד איכותיים שלה, כאשר אתם יכולים להגדיר בקלות את המסך של ה-1.19 אינץ’ בשעון ה-Galaxy Watch 4 Classic כמסך מאוד טוב. בעוד שכל האנשים עם הידיים הגדולות, יעדיפו את הגרסה של ה-46 מ”מ עם המסך של -1.36 אינץ’, מסך ה-1.19 אינץ’ בדגמים של ה-42 מ”מ הוא עדיין גדול מספיק וגם נוח בשביל שימוש עם רזולוציה של 396×396, כאשר ביחד עם הבהירות המקסימלית, אפשר להשתמש בו גם כאשר יש שמש ישירה עליו ללא שום בעיות מיוחדות.


GALAXY WATCH 5 PRO


בשעון הפרו הזה החברה פונה אל הקהל אשר מחפש שעון שהוא עמיד במיוחד. ההבטחה היא שהעמידות של שעון חכם סמסונג גלקסי ווטש 5 פרו, תהיה גבוהה כפי שניים מגלקסי Watch 4. יש לו גם את הסוללה הכי חזקה אשר סמסונג מציעה היום בכל השעונים חכמים. החברה מציעה בשבילו רצועה שהיא חדשה בעלת עיצוב אלגנטי וספורטיבי של D-Buckle Sport Band. בעוד שהמסגרת של השעון חכם WATCH 5 עשוייה מאלומיניום, בדגם של גלקסי 5 פרו היא עשויה מטיטניום. לגבי העיצוב, השוליים של המסך בדגם ה-PRO הם מוגבהים בשביל להגן טוב יותר על המסך כמובן. לגבי הסוללה, הסוללה של השעון החכם Galaxy Watch 5 היא יותר חלשה מהגרסה של הפרו.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן