השיער שלך נשבר? הכירי את מסכת ההזנה הטבעית לשיער

תוכן עניינים

מה הוא בדיוק שיער שנשבר?

שיער שנשבר, היא תופעה נפוצה שמעידה על פגם בשיער, שכדאי לתקן ולטפל בו כדי לשמור על שיער מלא ובריא. התופעה קורית בעצם כשהקשקשים על השיער שאמורים להגן עליו – נחלשים וכך שערות רבות נשברות באמצע השערה. שיער שנשבר יהיה שיער לא אחיד, שהרבה שערות בו שבורות באופן מפוזר, והוא נוטה להיות גם יבש ומפוצל.

מה גורם לשבירת שיער?

הגורמים לשבירת שיער הם רבים, וניכר שלכל שיער ומטופל, יהיו סיבות אחרות לשבירת השיער. הסיבות הנפוצות ביותר הן תזונה שאין בה מספיק חומרים מזינים וחיוניים לגוף כמו ויטמינים ומינרלים חיוניים, ומעבר לכך סירוק חזק ששובר את השערה, וכן שימוש במכשירי שיער חמים כמו מחליק ופן, שמחלישים את השיער מאד. גם תסרוקות מסוימות שהן הדוקות מדי, עשויות להחליש את השערות, ומעבר לכך כמובן שצבע לשיער שאינו מספיק איכותי, גם כן יגרע את מצבו של השיער ויחליש את השערה – מה שעשוי לגרום לה להישבר ולהתייבש בקלות.

כיצד מסכת ההזנה הטבעית לשיער מסייעת?

מסיכת הזנה טבעית לשיער מזינה את השיער בדיוק בחומרים שחסרים לו, שיחזקו ויעניקו לו את החומרים הנדרשים למניעת נשירה ושבירת שיער. שיער חזק יותר, לא ייחלש ויישבר, מה שיבטיח לך שיער בריא ומלא בברק.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן