איך בוחרים את ריח הבושם הבא שלך?

תוכן עניינים

בשמים – לניחוח שאי אפשר לשכוח

בין אם נרצה או לא, הריח שלנו הוא חלק חשוב מהרושם הראשוני שלנו, ולכן בושם הוא חלק ממי שאנחנו ולעיתים אולי ממי שהיינו רוצים להיות. אפשר לומר שאנחנו "לובשים" את הבושם שלנו והוא מייצג אותנו בסיטואציות שונות.

קיים מגוון רחב של סוגי בשמים וניחוחות, אז איך בעצם נדע מה הכי מתאים לנו? 

נתחיל בהסבר קצר על ההבדלים המרכזיים בין שמות הבשמים, שבטח יצא לך לשמוע:

"או דה טואלט" — הבושם עצמו פחות מרוכז ולרוב יחזיק מעמד לפחות זמן. בד"כ נוכל להרגיש גם את המרקם של הבושם על הגוף שמתבטא בהרגשה קלילה יותר.

"או דה פרפיום" — הבושם עצמו מרוכז יותר ומכיל יותר חומרי גלם, ועל כן יחזיק זמן רב יותר על הגוף אך לעיתים גם יורגש כ"כבד" יותר. 

איך נדע איזה בושם מתאים לנו?

דבר חשוב שיש לשים לב אליו, הוא כמה אתם פעילים במהלך היום שלכם. אם אתם עובדים בעבודה שבה אתם בתנועה רוב הזמן, או שאת עוסקים בספורט או נמצאים הרבה בחוץ, ההמלצה שלנו היא לרכוש בושם מהסוג הראשון (או דה טואלט) שלא ירגיש לכם כבד.

מצד שני, יש לנו גם את שעות הערב והלילה, ורוב האנשים אוהבים שיש להם הפרדה בין בושם שהוא ליום-יום, ובין בושם שמתאים יותר לבילויים, דייטים וכדומה. במקרה הזה אנחנו ממליצים דווקא על בושם מרוכז יותר (או דה פרפיום) שנותן הרגשה של נוכחות, ככה שלא יוכלו להתעלם ממנו, ומכם. 

מבחינת הניחוח עצמו — מתוק יותר או פחות, חמצמץ או "קליני". פה נכנסת האישיות והאינטואיציה שלכם. הרי אתם לא תבחרו ללכת עם ריח שלא התחברתם אליו, אז אתם בהחלט מוזמנים להריח כל בושם שעולה על דעתכם ופשוט להרגיש האם הוא עושה לכם את זה.

אפשר גם לבחור את סוג וריח הבושם לפי עונות השנה. בד"כ בקיץ נרצה להרגיש קלילים יותר, לעומת החורף שם נוכל לעוף על עצמנו עם ריחות עוטפים יותר.

מחיר — טווח המחירים תלוי בפירמה ובכמות הבושם בבקבוקון. כדאי לכם תמיד לחכות לעונת הסיילים וככה תוכלו להנות ממחירים משתלמים והנחות שוות.

איפה קונים בושם?

יותר ויותר חנויות מוכרות באינטרנט בשמים ומוצרי בישום נלווים, זה הגיע לרמה שאפילו חנויות נישה שבעבר לא התעסקו בקוסמטיקה החלו למכור בשמים! אז עשינו השוואת מחירים כי אנחנו לא פרייארים ובדקנו את החנויות האינטרנטיות המובילות. באופן מפתיע גילינו שיש תשובה שהיא חד משמעית, התחרות של כל החנויות היא על מקום 2 ומטה כי במקום הראשון נמצאים THREESIXTYFIVE by MASHBIR.

למה הם מובילים? 365 מבית המשביר מציעים באתר שלהם לא רק את מגוון הבשמים הגדול ביותר שמצאנו אלא גם מבצעים מתחלפים לא רק לחברי מועדון אבל בעיקר – מחירים הגיוניים.
אז בפעם הבאה שאתם קונים בושם תדעו, המקום הכי משתלם לקנות בו זה THREESIXTYFIVE by MASHBIR.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן