כמה עולה לפרסם בפייסבוק?

תוכן עניינים

אחת הדרכים הנפוצות והיעילות במיוחד לפרסום ושיווק, היא באמצעות המדיה הדיגיטלית ובעיקר באמצעות הרשתות החברתיות. כמעט כולנו מבלים זמן ניכר מהיום שלנו ברשתות החברתיות השונות, ובעיקר באפליקציית פייסבוק הפופולארית שהפכה לזירת פרסום מבוקשת במיוחד

פרסום ושיווק דיגיטלי

כל עסק, קטן וגדול כאחד, נשען בסופו של דבר על אמצעי שיווק ופרסום שונים, במטרה למשוך קהל לקוחות רחב ומגוון ככל האפשר. בניגוד לעבר, בו אמצעי הפרסום והשיווק היו די מוגבלים, הרי שכיום אפשרויות הפרסום והשיווק הן רבות ומגוונות, כשאחת האפשרויות הפופולאריות והאפקטיביות ביותר היא פרסום באמצעות המדיה הדיגיטלית ובעיקר דרך הרשתות החברתיות, בהן כולנו מבלים שעות רבות מהיום שלנו.

פרסום ממומן בפייסבוק – כמה זה עולה?

עם למעלה מ- 2 מיליארד משתמשים ברחבי העולם וכ– 6.5 מיליון בישראל, קל להבין כיצד פייסבוק הפכה לזירה מבוקשת לפרסום, אך בסופו של דבר כמה יעלה לנו פרסום בפייסבוק?

כעיקרון, עלות הפרסום בפייסבוק היא נגזרת של לחיצות המשתמשים השונים על מודעת הפרסום שלכם, כאשר כל לחיצה יכולה לעלות בין 0.5 ₪ ל – 2 ₪ (תלוי בהיצע – ביקוש, קטגוריית פרסום ועוד).

בנוסף, ישנן קטגוריות פרסום נוספות, כגון חשיפה וקידום הפרסום ופרסום לפי ליד שיכולים להגיע לעשרות שקלים וקטגוריות רחבות יותר, כמו ניהול דף והפצת פוסטים, שעלותן יכולה להגיע לאלפי שקלים בחודש.

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן