א.ל.מ מובילה את המהפכה הטכנולוגית: שיתוף פעולה פורץ דרך עם TNG Shopper בתחום מוצרי החשמל

תוכן עניינים

א.ל.מ, הרשת הישראלית המובילה למוצרי חשמל ואלקטרוניקה, השיקה השבוע שיתוף פעולה חדשני עם חברת הסטארט-אפ TNG Shopper. המהלך הפורץ דרך הופך את הסניף הפיזי לפלטפורמה דיגיטלית חכמה המותאמת במיוחד לחיפושים מקומיים- ומסמן צעד ראשון משמעותי לעבר עתיד הקמעונאות הישראלית.

א.ל.מ, שנוסדה בתל אביב ב-1978 על ידי צבי אהרונוביץ', מהווה כיום רשת עם כ-42–53 סניפים בפריסה ארצית וחנות אונליין פעילה מאז 2018. הרשת מציעה מגוון רחב של מוצרי חשמל לבית כמו מקררים, מכונות כביסה ומחשבים, לצד מוצרי אלקטרוניקה אישיים, סלולר, טלוויזיות וטכנולוגיית שמע מתקדמת. כל המוצרים מיובאים באמצעות ערוצי יבוא רשמיים הכוללים אחריות יבואן מלאה.

במסגרת שיתוף הפעולה החדשני, כל מוצר ומוצר בסניף המשתתף מקבל עמוד נחיתה ייעודי ואופטימלי למנועי חיפוש. העמוד כולל מידע עדכני ומדויק על זמינות במלאי, מיקום הסניף, ואפילו תוכן מותאם בשפה העברית. המשמעות המעשית מרשימה: כאשר לקוח מחפש מקרר חדש או מכונת כביסה מסוג מסוים "לידו", הוא מגיע ישירות לעמוד מותאם אישית של הסניף הקרוב- ולא לאתר כללי שאינו מספק מידע מיידי ורלוונטי.

מה שהופך את הפיתרון למהפכני הוא העובדה שהוא פועל באופן אוטומטי לחלוטין ומתעדכן בזמן אמת. אין צורך בהתערבות ידנית מצד צוותי השיווק או הסניפים, והמערכת מספקת מידע מדויק ועדכני בכל רגע נתון. נכון לעכשיו, הטכנולוגיה הוטמעה בסניף אחד של א.ל.מ בשלב זה, והתוצאות הראשוניות מבטיחות מאוד.

שיתוף הפעולה מייצג צעד ראשון בדרך למהפכה בגישת השיווק הקמעונאית המקומית בתחום מוצרי החשמל. במקום שלקוחות יתרוצצו בין אתרים שונים בחיפוש אחר מידע על זמינות ומחירים, הם מקבלים בדיוק מה שהם מחפשים- מידע מקומי, מדויק ומותאם לצרכים שלהם. הפיתרון מאפשר נוכחות דיגיטלית מדויקת ומותאמת-מיקום שמגבירה משמעותית את הסיכויים שלקוחות יגיעו לסניף הפיזי.

עבור א.ל.מ, המהלך מייצג השקעה אסטרטגית בעתיד הקמעונאות הישראלית. בתקופה בה הרכישות המקוונות מתחזקות גם בתחום מוצרי החשמל, הרשת מוצאת דרך חכמה לחבר בין העולם הדיגיטלי לחוויית הקנייה והייעוץ המקצועי הפיזית. הלקוחות יכולים לחפש ברשת, לקבל מידע מקומי ורלוונטי, ולהגיע ישירות לסניף עם הביטחון שהמוצר שהם מחפשים זמין במקום.

שיתוף הפעולה מוכיח שחדשנות טכנולוגית יכולה לחזק את הקמעונאות המסורתית, במיוחד בתחום הדורש ייעוץ מקצועי כמו מוצרי חשמל ביתיים. השילוב החכם בין טכנולוגיה מתקדמת לשירות לקוחות מומחה יוצר חוויית קנייה משופרת שמועילה לכל הצדדים. עם הצלחת השלב הראשון, צפויה א.ל.מ להרחיב את הפיתרון לסניפים נוספים ולהוביל מהפכה בתחום הקמעונאות הישראלית.

הסניף החלוצי של א.ל.מ המשתתף בפרויקט החדשני:

תגובות;

בְּהֶתְאֵם הינו פורטל תוכן ישראלי המנגיש לקהל הרחב כתבות איכותיות הנערכות על ידי צוות התוכן שלנו להנהתכם. אתם מוזמנים להצטרף לרשימת הדיוור שלנו כדי ליהנות בכל עת מעדכונים חיים אודות תוכן חדש שעולה לאתר.

דילוג לתוכן